افزون‌بر 67 هزار سیستان و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند


افزون‌بر 67 هزار سیستان و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:67 هزار و 822 نفر از شهروندان استان از 28 مهرماه تاکنون در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره اقدام به نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن کرده‌اند.

عطاءاله اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان با ۴۱ هزار و ۴۰۳ نفر به شهر زاهدان اختصاص دارد اظهارداشت: شهروندان سیستان و بلوچستان تا ۱۵ دیماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت saman.mrud.ir در شهرهای میرجاوه، دوست‌محمد، زهک، گشت، هیدوچ، زابل، بنجار، ادیمی، سوران، نوک‌آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان، جالق و شهر علی اکبر در این طرح نام‌نویسی کنند.
وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است، گفت: متقاضیان مسکن استان می‌توانند با داشتن شرایطی همچون استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری موردتقاضا نسبت به نام‌نویسی در این طرح ملی اقدام کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص با تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت اندک باقی‌مانده جهت نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن ضروری است افراد مشمول بویژه اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از این فرصت برای خانه دار شدن خود استفاده کنند.
اکبری تاکید کرد: به منظور اجرای هر چه سریعتر تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت پوشش این اداره کل همزمان با نام‌نویسی، فرآیند بررسی و پالایش متقاضیان نیز در حال انجام‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو