دو ساختمان مترو مزین به نام شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده شد


دو ساختمان مترو مزین به  نام شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده‌های معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران شاغل در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه امروز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد...

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده‌های معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران شاغل در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه امروز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت برگزار شد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مهدی فخری‌زاده فرزند شهید محسن فخری‌زاده به همراه جمعی از سرداران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم حضور داشتند.

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در ابتدای این مراسم بیان کرد: رویکرد شهردار تهران تأکید بر گرامیداشت خانواده معزز شهداست. خودم را خادم الشهداء و کوچک خانواده‌های معزز شهدا می‌دانم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی به عنوان قهرمان ملی و فراملی، اهتمام و تکریم ویژه از خانواده معزز شهدا بود، افزود: رهبر معظم انقلاب جملات ارزشمند بسیاری درباره شهید سلیمانی فرمودند. یکی از جملات ایشان به شرح زیر است: «شهید سلیمانی نرم‌افزار مقاومت و الگوی مبارزه را به ملت‌ها تعلیم داد.» این جمله همانند دیگر منویات رهبر انقلاب جمله بسیار فاخری است.

شایسته اصل بیان کرد: رهبر انقلاب درباره شهید فخری‌زاده نیز فرموده است که علوّ مقامی که خداوند با شهادت به شهید محسن فخری زاده عطاء کرد، مزد زحمات و اخلاص کم‌نظیر او بود و این مقام با هیچ‌یک از مقام‌های دنیوی قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده تأکید بر انجام کار دست اولی داشت، افزود: این شهید بزرگوار می‌فرمود که اگر بر مبنای استانداردهایی که تعیین شده حرکت کنیم، نمی‌توان میانبر زد. وظیفه ما کار دست اولی و قدم زدن در سرزمین‌های ناشناخته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه عنوان کرد: امروز مفتخریم که دو ساختمان مترو را به نام شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده مزین کنیم تا با این نامگذاری از روح شهیدان بهره مند شویم.

ساختمان شماره ۲ شرکت بهره برداری مترو تهران توسط مهدی فخری‌زاده به نام «ساختمان دانشمند شهید فخری‌زاده» مزین شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا