امیدوار:بازی مقابل آلومینیوم برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود


امیدوار:بازی مقابل آلومینیوم برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود

حمیدرضا امیدوار سرپرست تیم آلومینیوم اراک در ارتباط با شرایط این تیم قبل از بازی مقابل استقلال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

حمیدرضا امیدوار سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با شرایط تیم خود قبل از دیدار حساس مقابل استقلال تهران اظهار کرد: خدارو شکر شرایط خوبی داریم و بعد از بازی مقابل صنعت نفت هم با وجود اینکه فاصله بازی‌ها بسیار کم است، اما همه تلاش کردیم تا بازیکنان با وضعیت مناسب تری برای دیدار مقابل استقلال آماده شوند شرایط استانداردی را پشت سر بگذارند.

او ادامه داد: با توجه به شکست در مقابل صنعت نفت آبادان برای بازی مقابل استقلال تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. البته در فوتبال، باخت، مساوی و پیروزی وجود دارد و این شرایط برای همه تیم‌ها است، اما تمام بازیکنان هم قسم شدند تا بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و بهترین خروجی را ارائه دهیم و گفتن این نکته ضروری است که قطعا بازی مقابل آلومینیوم برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود.

او افزود: استقلال هم تیم قابل احترامی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، اما ما هم آلومینیوم هستیم و امیدوارم بازی خوبی را عصر دوشنبه شاهد باشیم. تلاش همه اعضای تیم این است که به امید خدا بتوانیم دل مردم اراک را شاد کنیم و بهترین نتیجه را مقابل استقلال کسب کنیم.

امیدوار:بازی مقابل آلومینیوم برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود

امیدوار درباره مشکلات داوری در هفته‌های اخیر گفت:از ابتدای فصل جز تیم‌هایی بودیم که به داوری‌ها اعتراض نکرده بودیم و به همه بازیکنان و اعضای تیم هم اعلام شده بود حتی رسول خطیبی سرمربی تیم هم اگر متوجه می‌شد کسی اعتراضی به داوری داشته است تذکر جدی می‌دادند و هنوز هم همین سیاست را داریم. اما اکنون احساس می‌کنیم با اینکه ما اعتراض نمی‌کنیم اتفاقات بدی را در داوری‌ها تجربه می‌کنیم.

او ادامه داد: در ۳ بازی گذشته از داوری ضرر کردیم، اما اعتقاد داریم تیم‌های داوری همه تلاش خود را می‌کنند تا بهترین قضاوت خود را ارائه دهند و به امید خدا در ادامه بازی‌های لیگ برتر قضاوت‌های کم اشتباهی را از داوران شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید

رکوردی که بالاخره برای اراکی‌ها به پایان رسید

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)