«ولایتمداری» ویژگی شاخص سردار سلیمانی بود


  «ولایتمداری» ویژگی شاخص سردار سلیمانی بود

بیکی گفت: ولایتمداری و اطلاع از رهبری از ویژگی های شاخص و بارز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۱۱ دی ماه) در یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نهبندان، اظهار کرد: حماسه ۹ دی با حضور بصیر و پرشور مردم نهبندان برگزار شد که جای قدردانی دارد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ۱۳ دی ماه نیز مصادف با سالگرد شهادت شهید سلیمانی است، گفت: سال گذشته شیوع بالای بیماری کرونا فرصت برگزاری مراسمات حضوری را برای پاسداشت خون این شهید کمتر کرده بود اما هم اکنون که با تلاش دولت بیماری کرونا مدیریت شده است، امیدواریم آنچه لایق این شهید است، انجام گیرد.

وی افزود: شهید سلیمانی یک شخصیت برجسته در تاریخ معاصر ایران و جهان است و ویژگی های این شهید از منظرهای مختلف بسیار زیاد است.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در منصب فرمانده قدس سپاه کارهای بزرگی در سوریه و لبنان انجام داد اما این اواخر مبارزه با نیروهای داعش که رفتار آنها هیچ نسبتی با اسلام نداشت، باعث شناخته تر شدن شخصیت این بزرگوار در افکار عمومی داخلی و خارجی شد.

وی گفت: کمتر فردی در تاریخ پیدا می شود که نبودنش نیز همبستگی و یکپارچگی را بین مردم بیشتر کند، هم اکنون سالگرد شهادت این شهید در شهرها و نقاط مختلف با جمعیت های فراوان برگزار می شود که نشان از اعتقاد مردم با وجود سلیقه های مختلف است.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: ولایتمداری و اطاعت از رهبری از ویژگی های بارز شهید سلیمانی است که خود را سرباز وطن می نامید.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت به دنبال منصب های دنیوی نبود، افزود: شهادت آرزوی دیرینه این شهید بود و شخصیت ایشان قطعا الگویی برای دلسوزان است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط