بهره برداری از 67کیلومتر مسیر پیاده روی با تکمیل پروژه بزرگراه های همت و شیخ فضل لله


بهره برداری از 67کیلومتر مسیر پیاده روی با تکمیل پروژه بزرگراه های همت و شیخ فضل لله

شهردار منطقه 2 شهرداری تهران گفت: انجام پروژه هایی مشابه میدانگاه شهدای صادقیه در راستای نگاه انسان مدارانه به شهر به عنوان یک تئوری شهری در کل دنیا انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی صالحی شنبه- ۱۱ دی ۱۴۰۰- در مراسم بهره برداری از میدانگاه شهدای صادقیه درجمع خبرنگاران گفت: این فضا که امروز شاهد بهره برداری آن هستیمT در گذشته مسیر روی کانال بوده است و به دلیل عدم تصمیم گیری برای بهسازی محیطی یک نابسامانی شهری داشت که خودروها به صورت مورب و نامنظم در این مسیر پارک می کردند.

شهردار منطقه ۲ شهرداری تهران ادامه داد: با طراحی دقیقی که انجام شد ما امروز این محدوده را به عنوان یک پلازای شهری در اختیار شهروندان قرار می دهیم و نوع نگاه انسان مدارانه به شهر را با این مدل پروژه ها بیش از پیش دنبال خواهیم کرد.

صالحی با بیان اینکه این پروژه ها به عنوان یک تئوری شهری در کل دنیا انجام می شود، افزود: بالطبع ما هم در این حوزه برنامه ریزی هایی را از قبل انجام داده ایم و به تدریج این نوع پروژه ها در شهر گسترش پیدا خواهد کرد تا کیفیت زندگی شهری را ارتقا دهد.

او بیان کرد: بحث پل های ارتباطی فضاهای شهری از این جنس در خیالستان‌زندگی در منطفه ۲ در حال احداث است و تعدادی پل های پیاده را البته نه با این وسعت و کیفیت در این منطقه طراحی کرده ایم که خروجی این پل ها برای شهروندان ارتقا کیفیت زندگی خواهد بود.

شهردار منطقه ۲ در ادامه عنوان کرد: پل پیاده ای روی بزرگراه شیخ فضل الله نوری احداث شده که با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی انشاءالله تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

صالحی با بیان اینکه پل دیگری هم روی بزرگراه شهیدهمت احداث شده است، اضافه کرد: با تاکید شهردار تهران مقرر شد این مسیرها تکمیل شود و با تکمیل این مسیرها ۶۷ کیلومتر مسیر پیاده روی برای شهروندان به بهره برداری برسد.

او در پایان گفت: درطول این مسیرها طبیعتا پروژه هایی طراحی خواهد شد که به تدریج کیفیت فضای شهری را ارتقا خواهد داد و شهروندان می‌توانند از این محدوده ۶۷ کیلومتری در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی بهره ببرند.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی