موضوع کارمزد دریافتی برای استفاده از صندوق امانات بانک مسکن زنجان چیست؟


موضوع کارمزد دریافتی برای استفاده از صندوق امانات بانک مسکن زنجان چیست؟

مدیر دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان، در رابطه با کارمزد دریافتی برای استفاده از صندوق امانات این بانک توضیح داد.

جمشید اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موارد مطرح‌ شده در رابطه‌ با صندوق امانات بانک مسکن زنجان، اظهار کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی با داشتن یکی از انواع حساب‌ها نزد شعب بانک مسکن می‌توانند از صندوق امانات این بانک استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه حق استفاده از صندوق امانات شخصی است، افزود: حق استفاده از صندوق امانات شخصی قابل انتقال به دیگران نیست و تنها شخص اجاره‌کننده مجاز به استفاده از آن است، مگر آنکه مشتری طبق مقررات حق استفاده از صندوق امانات را به وکیل خود واگذار کند.

این مسئول در رابطه با اجاره صندوق امانات، ادامه داد: در ابتدا ودیعه‌ای بابت اجاره صندوق امانات دریافت می‌شود و پس از آن هزینه سالانه دریافت می‌شود و به جز این موارد هزینه کارمزد به ازای هر بار استفاده نیز دریافت می‌شود که در حال حاضر ۵۰۰۰ تومان است.

مدیر دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به موارد مطرح‌ شده یک شهروند در رابطه با دریافت کارمزد و غیرقانونی بودن آن، خاطرنشان کرد: کارمزد بر اساس بخشنامه ارسالی دریافت می‌شود و گاهی سند پرداخت صادر نمی‌شد که پس از این اعتراض‌ها، شعبه ملزم به صدور سند دریافت کارمزد و تحویل آن به مشتری شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل