مستند کانون «دوستان آسمانی» در جشنواره «سلیمان سلامت» برتر شد


مستند کانون «دوستان آسمانی» در جشنواره «سلیمان سلامت» برتر شد

گواهیان گفت: مستند کانون فرهنگی و هنری ‌«دوستان ‌آسمانی» در اولین جشنواره «سلیمان سلامت» مقام برتر را به خود اختصاص داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مستند «مهار» از گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم حضور پیدا کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مستند به کارگردانی «سیاوش معصومی» از بچه های این کانون فرهنگی و هنری برگزیده اولین دوره جشنواره «سلیمان سلامت» شد.

وی بیان کرد: این جشنواره بامحوریت مستندسازی تلاش ها و ایثارگری های نیروهای بهداشتی و درمانی در مبارزه با کرونا، در کرمان برگزار شد.

گواهیان عنوان کرد: در این جشنواره که به مستندسازی طرح «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» در گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا مربوط می‌شود، ۱۵ فیلم مستند برگزیده شدند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»‌ خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه‌ نخستین جشنواره‌ی فیلم مستند «سلیمان سلامت» که با حضور وزیر بهداشت و همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت «شهید حاج‌قاسم سلیمانی»، به میزبانی کرمان برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد