شهید سلیمانی نشانه و عظمت یک تفکر اصیل ناب بود


شهید سلیمانی نشانه و عظمت یک تفکر اصیل ناب بود

اردبیل - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهید سلیمانی یک فرد نبود بلکه نشانه و عظمت یک تفکر اصیل ناب بود.

به گزارش ایرنا ، سردار غلامحسین محمدی اصل روز شنبه در دوره آموزشی شمس (شاگردان مکتب سلیمانی) در دانشگاه محقق اردبیلی اظهارکرد: شهید سلیمانی یک سیاستمدار برجسته و یک جریان در سطح دنیا بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به بازی‌های سیاسی و جناحی وارد نشد، افزود: شهید سلیمانی در مواضعشان جهت خدمت به مردم خیلی محکم بود و این عامل باعث شد در دل تمامی طیف‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: شهید سلیمانی تاریخچه درخشانی دارد و یکی از خصوصیات وی خلوص و ولایت‌مداری بوده و معیار حق و حقانیت را همیشه در نظر می‌گرفت.

دکتر عزیز حبیبی ، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این دوره گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی را برای نسل جوان یک الگوی ارزشمند معرفی کردند.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را در میدان عمل به ما نشان داد.

حبیبی با بیان اینکه باید خود را برای مبارزه با استکبارستیزی آماده کنیم، تشریح کرد: اگر ما بخواهیم پیروی مکتب سلیمانی باشیم باید ضریب اقتدار خود را افزایش دهیم و برای این کار باید در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فناوری خود را تقویت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!