شهید قاسم سلیمانی یکی از نمادهای مقاومت در جهان است


شهید قاسم سلیمانی یکی از نمادهای مقاومت در جهان است

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شهید قاسم سلیمانی یکی از نمادهای مقاومت در جهان است.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهید سلیمانی اسطوره و قهرمانی است که در برابر قدرت‌های سلطه‌گر در منطقه ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: شهید ‌سلیمانی قهرمانی بی‌بدیل و مجاهدی بزرگ با پیروزی‌هایی بسیار عظیم است که به رستگاری رسید و در حالی چشم از جهان فروبست که پیروز بود.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی فردی مخلص، مدیر و مدبر و ولایت مدار بود که خصوصیات ایشان از مرزهای اسلامی فراتر رفته و بعضاً دل‌های غیرمسلمانان را نیز تسخیر کرده است.

گودرزیان اضافه کرد: شهید قاسم سلیمانی یکی از نمادهای مقاومت در جهان است و رابطه او با میدان، رابطه بنیان و اتحاد بود.

وی با بیان اینکه نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد ثبات و صلح در منطقه خاورمیانه بی‌بدیل و مهم است، افزود: راه این شهید والامقام را ادامه می‌دهیم و قله‌های فتح و افتخار را در سراسر جهان به آزادگان جهان به ارمغان می‌آوریم.

فرماندار بروجرد بیان کرد: امروز وظیفه ما این است که ادامه‌دهنده راه سردار دل‌ها باشیم و آن نیز میسر نخواهد بود مگر با اتحاد، همدلی و تفاهم همه احزاب و مذاهب، زیرا دشمنان اسلام میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا به اسلام ضربه زده و میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

گودرزیان ادامه داد: شهید سلیمانی عاشقانه از ملت‌های مظلوم دفاع کرد و فقط مدافع حرم و ایران نبود بلکه برای نجات جامعه جهانی با داعش جنگید.

معاون استاندار لرستان اظهار کرد: این بزرگ‌مرد با همه وجود قدم به میدان گذاشت و با اخلاص تمام وارد شد و در این سال‌ها افراد بزرگی را تربیت و با شهادتش دنیا را متحول کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل