تعلل عجیب در اعلام اسامی کاندیداهای نهایی/ انتخابات فدراسیون تکواندو سر موعد برگزار می شود؟


تعلل عجیب در اعلام اسامی کاندیداهای نهایی/ انتخابات فدراسیون تکواندو سر موعد برگزار می شود؟

در فاصله 4 روز مانده تا زمان انتخابات فدراسیون تکواندو هنوز اسامی کاندیداهای نهایی این انتخابات اعلام نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک تکواندو به عنوان یکی از فدراسیون های مدال آور ایران در المپیک و بازی های آسیایی از اهمیت بالایی برای وزارت ورزش برخوردار است. در همین راستا ثبت نام نامزدهای ریاست این فدراسیون در موعد مقرر انجام شد تا بلافاصله بعد از پایان دوره 4 ساله مدیریت پولادگر، انتخابات انجام شود و تکواندو بدون رییس نماند.


از سوی وزارت ورزش 15 دی ماه به عنوان زمان برگزاری انتخابات اعلام شد و حتی چند روز قبل پولادگر هم که خودش در انتخابات جزو کاندیدا هست، از سمتش کنار رفت و جایش را به سرپرست جدید داد تا حرف و حدیثی در برگزاری انتخابات باقی نماند.


سرپرست فدراسیون تکواندو هم اعلام کرده همه چیز مهیای برگزاری انتخابات است، اما گویا هنوز تایید صلاحیت کاندیدای انتخاباتی به دست دبیر مجمع نرسیده و برگزاری انتخابات در هاله ای از ابهام قرار دارد.
24 مهرماه مهلت ثبت‌نام برای حضور در انتخابات به پایان رسید که در نهایت شهرام اربابی، علی باوقار، علی‌محمد بسحاق، عباس پورسلان، سیدمحمد پولادگر، محسن تهرانی، محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده، سیروس رضایی، هادی ساعی، محسن سترگی، جمشید سهرابی، آرش فرهادیان، وحید فرهنگ و پیوند گلزار برای حضور در انتخاب نام‌نویسی کردند که البته چند روز عباس پورسلان، محسن سترگی و آرش فرهادیان با ارسال نامه‌ای به دبیر مجمع از حضور در انتخابات انصراف دادند.


در واقع از میان 12 نامزد باقی مانده، هنوز هیچ کدام به صورت قطعی تایید صلاحیت نشده اند. البته شنیده ها حاکی از این است که تایید صلاحیت 4 تن از کاندیداها به صورت شفاهی به آن ها اعلام شده و حتی گفته می شود یکی از کاندیداهای نامدار هم هنوز صلاحیتش تایید نشده است.


با این حال باید دید طی روزهای آینده ماجرای تایید صلاحیت کاندیداها حل شده و انتخابات سر موعد برگزار می شود یا خیر. البته که جامعه تکواندو با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهمی همچون بازی های آسیایی در سال 2022 انتظار دارد هر چه زودتر تکلیف ریاست فدراسیون مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان