قیمت انواع سشوار در بازار +جدول


قیمت انواع سشوار در بازار +جدول

در این گزارش به بررسی قیمت برخی از انواع سشوارهای موجود در بازار پرداختیم.

به گزارش مشرق، جنس سشوار، میزان وات و وزن آن از ویژگی‌هایی است که هنگام خرید سشوار باید به آن توجه کنید. چراکه مجموعه تمام این خصوصیات منجر به راحتی شما در استفاده از سشوار می‌شود.

در این گزارش تعدادی از سشوارهای موجود در بازار را بررسی کردیم.

سشوار کنورث مدل KW_۸۹۹۰: وزن این کالا ۶۷۰ گرم است. قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو فناوری تولید یون است، این کالا به صورت خانگی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای کاربرد دارد. طول سیم آن ۲ متر است و قیمت این کالا ۲۸۹ هزار تومان است.

سشوار سایونا مدل SY-۱۳۰۰: این محصول با بهره گیری از موتور AC در دسته سشوارهای حرفه‌ای قرار می‌گیرد. روی دسته این محصول ۳ دکمه تعبیه شده که آن‌ها تنظیم حرارت سشوار و سرعت دمیدن باد را به عهده دارند. قیمت این کالا ۵۲۷ هزار تومان است.

سشوار بیبی باس نانو مدل BA۸۹۶۰: طول سیم این کالا ۲ متر و وزن آن ۷۰۰ گرم است. ولتاژ این سشوار ۲۲۰ و نوع موتور AC است. برای خرید این کالا باید ۲۹۵ هزار تومان هزینه کنید.

سشوار مدل KW-۵۸۲۰: این کالای ۷۰۰۰ وات کنوود مدل KW-۵۸۲۰ است. این محصول با بهره گیری از موتور AC در دسته سشوارهای حرفه‌ای قرار می‌گیرد. روی دسته این محصول دکمه‌هایی تعبیه شده که آن‌ها تنظیم حرارت سشوار و سرعت دمیدن باد را به عهده دارند.

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل ۷۲۴۰: این سشوار با موتور AC و توان ۲۴۰۰ وات در بازار عرضه می‌شود. این کالا دارای فناوری تولید یون، دکمه‌ باد سرد و سه متمرکزکننده‌ هوا است. این کالا با قیمت یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
سشوار کراتینه حرفه‌ای رزتی مدل ۹۹۲۴: این سشوار دارای موتور نوع AC با توان مصرفی ۲۴۰۰ وات است. همچنین این محصول سه سری متمرکزکننده دارد و جنس المنت آن سرامیکی است. علاوه بر این، تکنولوژی یونیک به‌کار رفته در این سشوار باعث یونیزه‌کردن موهای شما می‌شود، قیمت این کالا یک میلیون و ۱۴۴ هزار تومان است.

سشوار رمینگتون مدل AC۹۱۴۰: مدل AC۹۱۴۰ به موتور AC بسیار قدرتمند با توان ۲۴۰۰ وات مجهز است. این مدل همچنین قابلیت تولید یون منفی نیز دارد. همراه با این دستگاه دو عدد سری متمرکزکننده و یک عدد سری دیسپانسر نیز ارائه می‌شود. طول سیم مدل AC۹۱۴۰ سه متر است و به قیمت یک میلیون و ۷۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سشوار حرفه ای جیمی مدل GM-۱۷۶۵: این کالا از موتور AC و توان ۲۸۰۰ وات بهره می‌برد. این مدل برای کاربری خانگی است. این سشوار همچنین دارای دو حالت باد و گرما است. سشوار جیمی مدل GM-۱۷۶۵ به یک حلقه‌ برای آویختن مجهز شده است. قیمت آن ۳۸۰ هزار تومان است.

سشوار فوما مدل ۲۰۵۰: نوع موتور AC و طول سیم این کالا ۲ متراست. قیمت این کالا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

سشوار حرفه ای مدل PA-۵۳HD: کاربرد این کالا به صورت نیمه حرفه‌ای، خانگی و حرفه‌ای است و فناوری تولید یون دارد که به قیمت ۲۷۲ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

عکس کالا نام قیمت (تومان)
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار کنورث مدل KW_۸۹۹۰ ۲۸۹.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار حرفه ای مدل PA-۵۳HD ۲۷۲.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار بیبی باس نانو مدل BA۸۹۶۰ ۲۹۵.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار مدل KW-۵۸۲۰ ۲۹۵.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل ۷۲۴۰ ۲۷۰.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار حرفه ای جیمی مدل GM-۱۷۶۵ ۳۸۰.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار سایونا مدل SY-۱۳۰۰ ۵۲۷.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار کراتینه حرفه‌ای رزتی مدل ۹۹۲۴ ۱.۱۴۴.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار رمینگتون مدل AC۹۱۴۰ ۱.۷۹۹.۰۰۰
قیمت انواع سشوار در بازار +جدول سشوار فوما مدل ۲۰۵۰ ۱.۲۰۰.۰۰۰
منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان