واگویه ای از میراثی کوثرانه در نمایش مرثیه غیرت


واگویه ای از میراثی کوثرانه در نمایش مرثیه غیرت

نمایش مرثیه غیرت کاری از گروه هنری نینوا به مناسبت ایام فاطمیه در فرهنگسرای خاوران به روی صحنه می رود.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15، نمایش مرثیه غیرت کاری از گروه هنری نینوا به مناسبت ایام فاطمیه و در آستانه ی سالروز کشف حجاب در ایران به مدت 10 روز در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.


گفتنی است باتوجه به آنکه روز ۱۷ دی‌ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی در ایام فاطمیه قرار گرفته است، موضوع حجاب برای این نمایش در نظر گرفته شده است.


مرثیه غیرت داستان چند جوان لات تهرانی است که دستور کشف حجاب از سوی شهربانی به آنها داده می شود اما آنها با خوش غیرتی خود را در مسیر هدایت قرار می دهند. از دل این داستان به اعماق تاریخ رفته و ماجرای مسلمان شدن یهودیان توسط نور چادر حضرت زهرا سلام الله علیها به نمایش گذاشته می شود.


شایان ذکر است این نمایش به تهیه کنندگی سعید محمدی، کارگردانی محسن انصاری و نویسندگی علیرضا صادقی از 11تا20 دی‌ماه هرشب از ساعت 19 اجرا می شود.


علاقه مندان برای رزرو رایگان این نمایش می توانند از طریق سایت naynawagroup.ir اقدام کرده و یا با شماره 09015809065 تماس بگیرند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی خیابان خاوران سه راه هاشم آباد فرهنگسرای خاوران مراجعه کنید و یا با شماره 33015423 تماس بگیرید.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !