دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مسجد را مرکز رسیدگی به مشکلات محرومان کرده است


دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مسجد را مرکز رسیدگی به مشکلات محرومان کرده است

حجت‌الاسلام نجفی‌فرد با اشاره به حضور‌آیت الله رئیسی در مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) شهر قائم قم، گفت: ایشان با حضور در مسجد پای درددل مردم نشست و برای رفع مشکل مردم محروم اسماعیل‌آباد قول مساعد داد.

حجت الاسلام «محمدرضا نجفی فرد» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مسجد علی بن ابیطالب(ع) در جریان سفر جمعه، 10 دی ماه به استان قم، اظهار کرد: ایشان درصدد بود که با سفر به قم به رفع مشکلات مناطق حاشیه ای به صورت ویژه بپردازد و با توجه به آنکه شهر قائم به دلیل وجود سکونتگاه غیررسمی اسماعیل آباد، جزء مناطق محروم و پرمشکل استان است، در این منطقه حضور یافت.

امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب(ع) و مسئول فرهنگی شهر قائم، ادامه داد: منطقه اسماعیل آباد در حاشیه قم هنوز با مشکلاتی همچون فقدان فاضلاب شهری و گاز و برق و آلاینده های سمی کارخانه ای مواجه است. در ادوار قبلی ریاست جمهوری ها بارها برای رفع این مشکلات به طرق مختلف پیگیری کردیم اما هیچ یک از دولت ها کاری را که باید، انجام ندادند اما آیت الله رئیسی با حضور میدانی خود، قول مساعد برای رفع مشکلات مردم محروم این منطقه داد.

حجت الاسلام نجفی‌فرد تصریح کرد: آیت الله رئیسی قبل از حضور در مسجد با خانواده شهید برهانی از مدافعان حرم تیپ فاطمیون دیدار کرد بعد از آن به مسجد علی بن ابیطالب(ع) آمد و نماز ظهر و عصر را همراه با اتباع و مردم منطقه اقامه کرد، سپس تصریح داشت اگر شخصا اینجا آمده ام برای آن است که از نزدیک شاهد وضعیت و مشکلات باشم و خودم شخصاً پیگیر رفع مشکل مردم خواهم بود.

دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مسجد را مرکز رسیدگی به مشکلات محرومان کرده است

امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به مشکل وقفی بودن بسیاری از املاک فروخته شده به ساکنان شهر قائم، ابراز کرد: نامه ای در این باره و مشکلات ناشی از آن هم به آیت الله رئیسی ارائه شد. با دستور مستقیم آیت الله رئیسی مقرر شد با همکاری ستاد فرمان امام(ره) و فرمانداری رفع این مشکلات در دستور کار قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: بسیاری از اهالی شهر قائم، نامه های مشکلات شان را به رئیس جمهور دادند و از همان دیروز تماس هایی برای رفع مشکلات اهالی برقرار شده است. خوشبختانه اینگونه اقدامات نشان می دهد وعده های آیت الله رئیسی از باب موفقیت در انتخابات نبوده است بلکه ایشان واقعا برای حل مشکلات مردم به میدان آمده است.

دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مسجد را مرکز رسیدگی به مشکلات محرومان کرده است

وی حضور رئیس جمهور در میدان و میان مردم را اثرگذار و دلگرم کننده دانست و گفت: چند سال قبل مقام معظم رهبری بر مسجدمحوری محلات تاکید کردند لذا نهادهایی همچون کمیته امداد، مسجد را مرکز فعالیت خود قرار دادند. به ویژه آنکه مسجد از نزدیک با اهالی محله در ارتباط است و نیازمندی ها را احصاء می کند.

حجت الاسلام نجفی‌فرد با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در مسجد و دیدار با مردم در فضای مسجد و رسیدگی به مشکلات آنها از مسجدمحوری دولت مردمی ایشان حکایت دارد، خاطرنشان کرد: گویا رئیس جمهور بودجه ای را به طرح های اجرایی برای مسجدمحوری اختصاص داده است تا مشکلات مردم محلات در بستر مساجد برطرف شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک