قهرمان آسیا به دنبال اخراج ژاردیم/ پیشنهاد 330 میلیارد تومانی الهلال به مربی بنفیکا!


قهرمان آسیا به دنبال اخراج ژاردیم/ پیشنهاد 330 میلیارد تومانی الهلال به مربی بنفیکا!

یک رسانه پرتغالی از پیشنهاد 11.6 میلیون دلاری الهلال به ژرژ ژسوس سرمربی سابق بنفیکا خبر داده که البته توسط این مربی کهنه کار رد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود کسب عنوان قهرمانی آسیا، اما نتایج ضعیف الهلال در هفته های اخیر سبب شده است تا مدیران این باشگاه به دنبال تغییر سرمربی خود باشند. اتفاقی که کمی عجیب به نظر می رسد ولی هم رسانه های عربستانی و هم مطبوعات پرتغالی و برزیلی آن را تأیید کرده اند.

الهلال پس از پیروزی برابر پوهانگ استیلرز کره جنوبی و کسب چهارمین قهرمانی خود در آسیا، بازگشت ناامید کننده ای به رقابت های لیگ برتر داشت. آبی های شهر ریاض برابر ابهاء و الفیحاء به تساوی رسیدند و در دو بازی مقابل النصر و الفتح نیز مغلوب شدند و همین مسئله باعث گمانه زنی هایی درخصوص تغییرات بر روی نیمکت این تیم شد.

قهرمان آسیا شب گذشته نیز برابر الفصیلی نیز تا دقیقه 55 با دو گل عقب بود که در ادامه به لطف درخشش ستاره های خارجی خود توانست 3 بر 2 برنده شود. بافتیمبی گومیس گل نخست را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سالم الدوسری نیز روی پاس متئوس پریرا بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 79 روی حرکت مثلث خارجی ها، الهلال به گل سوم رسید. پاس دیدنی متئوس پریرا به موسی مارگا رسید و او نیز با یک پسا در عرض زیبا، بافتیمبی گومیس را در برابر دروازه خالی قرار داد و او نیز گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا الهلال پس از 4 بازی ناکامی در لیگ عربستان، به پیروزی برسد.

قهرمان آسیا به دنبال اخراج ژاردیم/ پیشنهاد 330 میلیارد تومانی الهلال به مربی بنفیکا!

اکنون رسانه های عربستانی مدعی شده اند که فهد بن نافل مدیر باشگاه الهلال به ژاردیم هشدار داده است که دیدار دوباره با الفیصلی در سوپرجام عربستان که 5 روز دیگر برگزار می شود، آخرین فرصت اوست و در صورت عدم کسب نتیجه لازم، این مربی پرتغالی با وجود کسب عنوان قهرمانی آسیا از کار برکنار می شود.

در همین خصوص، رسانه پرتغالی torcedores مدعی شده است که الهلال پیشنهاد شگفت انگیز 11.6 میلیون دلاری برای جذب ژرژ ژسوس ارائه کرده است. این مربی کهنه کار که سابقه حضور بر روی نیمکت الهلال را نیز در کارنامه دارد، چند روزی است که از بنفیکا جدا شده و طبق ادعای این وب سایت، مدیران الهلال خواستار جذب او شده اند که ژسوس به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

قهرمان آسیا به دنبال اخراج ژاردیم/ پیشنهاد 330 میلیارد تومانی الهلال به مربی بنفیکا!

طبق ادعای torcedores، ژسوس پیشنهاد قرارداد یک ساله و 11.6 میلیون دلاری معادل با بیش از 330 میلیارد تومان که معاف از مالیات بوده و بند فسخ یک میلیون دلاری در صورت رسیدن پیشنهاد از اروپا داشته را رد کرده است چرا که او علاقه مند است تا کارش را در یکی از کشورهای اسپانیا، فرانسه، انگلیس یا ایتالیا ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟