فاش شدن تنوع رندرهای Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra


فاش شدن تنوع رندرهای Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra

Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra با گزینه‌های رنگی بیشتری وارد بازار می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از Android Authority، سامسونگ زمان عرضه گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۲ خود را اعلام نکرده است، اما طبق افشاگری‌هایی که تاکنون دیده‌ایم، احتمال می‌رود این نوع از تلفن‌های همراه در یک ماه آینده در دسترس کاربران قرار گیرد.

ظاهرا گوشی جدید گلکسی S۲۲، با تنوع رنگی بالایی به بازار عرضه خواهد شد. براساس رونمایی‌های قبلی این شرکت، انتظار می‌رود چندین رنگ برای سری‌ جدید این گوشی‌طراحی شده باشد.

فاش شدن تنوع رندرهای Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra

تنوع رنگی Galaxy S۲۲ Ultra توسط سایت ۹۱Mobiles و افشاگر مورد اعتماد Evan Blass تأیید شده است. بر این اساس، رنگ‌های گلکسی اس ۲۲ سامسونگ احتمال دارد، صورتی فانتوم، مشکی، سبز و سفید باشد. طبق گزارشات سایت ۹۱Mobiles، شیشه‌ای بودن قاب پشتی این گوشی را تائید نمی‌کند.

گفته شده، Galaxy S۲۲ Ultra تفاوت چندانی با سامسونگ Galaxy S۲۲ ندارد. زیرا این شرکت در سال ۲۰۲۱ انواع مختلفی از سری گلکسی خود را به بازارعرضه کرده است. همچنین رنگ‌های ارائه شده Galaxy S۲۲ Ultra اندکی با Galaxy S۲۲ متفاوت خواهد بود.

به نظر می‌رسد، رنگ‌های سیاه، سفید و سبز برای هر دو مدل یکسان است، اما رنگ بنفش که سایت ۹۱Mobiles آن را تائید می‌کند، به عنوان بورگوندی یا فانتوم بورگوندی نامگذاری خواهد شد. این رنگ جای صورتی را در مدل Galaxy S۲۲ می‌گیرد. احتمال می‌رود، هفته آینده اطلاعات بیشتری درباره سری Galaxy S۲۲ دریافت شود.

بیشتر بخوانید

رقابت سامسونگ با آیفون به کمک Galaxy S۲۲ Ultra یک ترابایتی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل