گزارش آاس؛/ پیام ژاوی برای دیپای، به تو اعتماد ندارم


گزارش آاس؛/ پیام ژاوی برای دیپای، به تو اعتماد ندارم

جذب فران تورس و انتقال احتمالی آلوارو موراتا پیامی از سوی کادر فنی بارسا برای ممفیس دیپای ستاره هلندی تعبیر شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای تابستان امسال بود که به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست. ستاره هلندی درخواست مستقیم رونالد کومان بود و جالب اینکه تنها حاضر شد با قراردادی دو ساله به بارسا ملحق شود. همان زمان این شایعه مطرح شد که دیپای نسبت به ماندنی شدن کومان در بارسا مطمئن نیست و به همین دلیل با بستن قراردادی دو ساله قصد دارد تابستان 2022 سرنوشتش را خود در دست بگیرد.

گزارش آاس؛/ پیام ژاوی برای دیپای، به تو اعتماد ندارم

گذشت زمان ثابت کرد که تردیدهای دیپای بی دلیل نبوده چرا که کومان کمتر از سه ماه پس از شروع فصل برکنار شد و با ژاوی روی نیمکت، اوضاع برای دیپای مثل گذشته پیش نمی رود.

بارسا در انتقالات زمستانی که از امروز شروع شده، تا به اینجا فران تورس را از سیتی جذب کرده و قصد دارد آلوارو موراتا را نیز به خدمت بگیرد. دو مهاجمی که به شدت جایگاه دیپای در بارسا را تهدید خواهند کردو جذب شان در واقع پیامی مستقیم برای ستاره هلندی محسوب می شود. دیپای فصل جاری در بازی های تعیین کننده برابر رئال، اتلتیکو، بایرن و بنفیکا کار خاصی انجام نداد و این مساله باعث ناامیدی هواداران از او شده است.

گزارش آاس؛/ پیام ژاوی برای دیپای، به تو اعتماد ندارم

ژاوی هم چندان به دیپای اعتماد ندارد و به نظر می رسد با ادامه این روند، تابستان پیش رو او بارسا را ترک خواهد کرد. دیپای فصل جاری در 21 بازی توانسته 8 گل بزند و دو پاس گل بدهد و البته هنوز یک نیم فصل دیگر نیز فرصت دارد تا ارزش هایش را به سرمربی جدید ثابت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی