دانش آموزان نخبه به مسائل تربیتی و فرهنگی توجه کنند


دانش آموزان نخبه به مسائل تربیتی و فرهنگی توجه کنند

کرج- ایرنا- رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشورگفت: دانش آموزان نخبه و المپیادی در مدارس سمپاد به  مسائل تربیتی و فرهنگی همانند مسائل علمی و پژوهشی توجه کنند.

مجتبی باستان عصر شنبه در همایش تجلیل از مدیران مدارس سمپاد و دانش آموزان مدال آور در المپیاد و مسابقات علمی کشوری و جهانی که درسالن سپاه برگزارشد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز و پنج هزار معلم شهید کشور و سردارحاج قاسم سلیمانی، اظهارداشت: دانش آموزان نخبه و المپیادی از نظر علمی تقویت شده اند اما باید در امر پژوهش و تربیت اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نظام تعلیم و تربیت کمتر به پژوهش توجه کرده است، خاطرنشان کرد: باید نخبگان به مسائل پژوهشی توجه کنند تا در مسیر دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی حرکت کنند.

وی بیان داشت: مدارس سمپاد نیاز به توجه کردن به موضوع مهم مسائل تربیتی و فرهنگی که در سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب نیز به آن پرداخته شده است، دارد.

باستان تصریح کرد: اساس دانش آموز المپیادی باید رشد در تراز انقلابی باشد چون در آینده ای نه چندان دور جزو مدیران کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان شهدای دانش هسته ای همانند احمدی روشن و فخری زاده را ترور کردند، یادآورشد: آنها نمی خواهند ایران اسلامی رشد کند و قدرتمند شود.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشورعنوان کرد: دانش آموزان نخبه برای گام برداشتن در مسیر درست باید از مشاوران معتمد استفاده کنند و قدردان زحمات معلمان و والدین خود باشند.

باستان تاکید کرد: با بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری و مسیر های خروجی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باید دانش آموزان نخبه به مسائل تربیتی و فرهنگی نگاه خاصی داشته باشند.

استان البرز حدور ۵۱۲ هزار دانش آموز و ۱۹ مدرسه سمپاد دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد