فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم


فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

رکنا : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در رکنا مطالعه کنید.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : پیش از اینکه آتشفشان درونی شما فوران کند، برای کنترل آنها برنامه ریزی کنید. باید بتوانید برای هر نوع مشکلی پیش بینی درستی داشته باشید تا با مشکلی مواجه نشوید. احساسات شما امروز زیاد هستند و ممکن است در جهت عصبانیت یا واکنش های هیجانی و منفی پیش برود. باید روی آنها کنترل داشته باشید. مراقب باشید به دایره دوستان خود آدم اشتباهی اضافه نکنید. پیش از اینکه هر حرفی را به زبان بیاورید، در مورد آن درست فکر کنید. ذهن خود را باز کنید. دنبال فرصت ها و موقعیت های جدید باشید. باید بتوانید برای فرصت های جدید دنبال راه کار باشید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر : امروز اطلاعاتی دریافت خواهید کرد که به طور مطلق با آنها مخالفت می کنید. شاید این رفتار و نگاه شما از روی خودخواهی باشد و به همین دلیل هم نتوانید ایده‌هایی را که با شما متفاوت هستند و منافع دیگران را هم در نظر می گیرند به سادگی بپذیرید. سعی کنید ذهن خود را پرورش دهید و فکرتان را باز کنید تا بتوانید دیگران را هم در نظر داشته باشید و به آنها اهمیت بدهید. خواهید دید که هر چقدر بیشتر به دیگران کمک کنید و به منافع آنها هم بها بدهید، بیشتر مورد احترام قرار خواهید گرفت و رضایت بیشتری از زندگی خواهید داشت. امروز وقت آن رسیده است که کمی برای خودتان خرج کنید، شما این اواخر از ترس تمام شدن پولتان زیادی صرفه جویی کرده‌اید.

فال ابجد متولدین خرداد

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر : شما فردی مهربان و فداکار هستید که برای دیگران وقت زیادی می گذارید اما به خودتان آنطور که باید اهمیت نمی دهید. اما حال زمان تغییر است. به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین اگر عشق قدیمی تان را ملاقات کردید، تعجب نکنید. گاهی باید اتفاقات گذشته مقابل چشمان ما ظاهر شوند تا از آنها درس بگیریم. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید که لحظات فوق العاده و رمانتیکی را تجربه خواهید کرد.

فال ابجد متولدین تیر

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر : امروز سعی نکنید کارهای خودتان را بیش از اندازه مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. اگر بخواهید به هر چیزی گیر داده و تک تک جنبه های آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید در نهایت به هیچ جایی نخواهید رسید. این موضوع در مورد احساساتتان نیز صادق است و نباید سعی کنید برای تمامی احساسات خود توجیهی منطقی پیدا کنید. شما باید به احساسات خود اجازه دهید که به طور طبیعی جریان پیدا کنند و به اجبار مسیر آنها را به سوی مغز خود هدایت نکنید. امروز ترجیح می دهید در مورد وضعیت اقتصادی و سیاسی و سایر مسائل اجتماعی با کسی بحث نکنید. نه این که علاقه ای به این حرف ها نداشته باشید، در واقع مشکل این است که آنقدر هیجان زده می شوید که خونتان به جوش می آید.

فال ابجد متولدین مرداد

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر : شما امروز همچنان بین دنیای خیال و واقعیت در نوسان هستید، اما حداقل این توانایی را دارید که فرق بین آرزوهای غیر واقع گرایانه و واقعیت قابل لمس را درک کنید. در حال حاضر شما این توانایی فوق العاده را دارید که تمامی جزئیات آینده خود را به همان صورتی که خودتان می خواهید باشند و بدون قاطی کردن رویاهایتان با کارهای خسته کننده ای که اکنون باید انجام دهید به تصویر کشید. این شما هستید که دارید این تصویر را نقاشی می کنید و فقط خودتان می توانید تصمیم بگیرید که چه شکلی باید باشد، اگر رنگ ها را به دقت انتخاب کرده و تحت تأثیر نظرهای اطرافیان قرار نگیرید نتیجه ای که به دست خواهید آورد یک شاهکار تکرار نشدنی خواهد بود.

فال ابجد متولدین شهریور

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر : امروز این که بخواهید سعی کنید بین انتظاراتی که دیگران از شما دارند و نیازهای شخصی خودتان تعادل ایجاد کنید تلاشی کاملا بیهوده است. شما به دنبال یافتن معنای آنچه در دنیای اطرافتان اتفاق می افتد هستید و دوستانتان فکر می کنند مشکلی برایتان پیش آمده است که باعث شده دلتان نخواهد با آنها در تفریحات و خوش‌گذرانی هایشان همراه شوید. هرچند دلتان نمی‌خواهد تسلیم انتظارات دیگران شوید، اگر فکر می کنید شرکت در فعالیت های اجتماعی می تواند فرصتی برای برقراری یک رابطه معنادار و پایدار را برای شما به وجود بیاورد قبل از این که به آنها جواب رد بدهید کمی فکر کنید و فرصت هایتان را ساده از دست ندهید.

فال ابجد متولدین مهر

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد هیچ کاری نکنید و فقط استراحت کنید، اما احتمال اینکه بتوانید چنین کاری کنید تقریبا نزدیک به صفر است. در واقع وجدانتان به شما اجازه ی چنین کاری را نخواهد داد و صدایی از درونتان شما را به کار و تلاش مجبور خواهد کرد. حتی اگر کار چندان مهمی برای انجام دادن نداشته باشید هم به طور خودکار به سراغ تمیز کردن خانه و کارهایی از این قبیل خواهید رفت. همه ی این کارها را کنار بگذارید و وقت خودتان را با کارگری در خانه هدر ندهید. اگر انرژی تان اضافه تر از حد نیازتان است چرا آن را برای انجام کارهای بهتری مورد استفاده قرار نمی دهید؟ مثلا چرا کمی تفریح نمی کنید؟!

فال ابجد متولدین آبان

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر : شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی خیلی قویتر از همیشه شده اید و حتی خودتان هم از قدرتی که در رویارویی با موقعیت های مختلف و افکار متعصبانه و مکالمات جدی دارید شگفت زده خواهید شد. شما بیشتر وقت ها به راحتی با دیگران کنار می آیید و خودتان را با جریان امور هماهنگ می کنید، اما امروز اوضاع فرق کرده است و دلتان می خواهد در هر مکان و موقعیتی مقام رهبری را به دست بگیرید و به دیگران بگویید چکار کنند و چه مسیری را در پیش بگیرند. شما خیلی خوب می دانید که چه می خواهید و به کجا می خواهید بروید، به همین دلیل هم منطقی ترین کاری که دیگران می توانند بکنند این است که رهبری شما را بپذیرند.

فال ابجد متولدین آذر

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر : امروز همین طور که یک قدم دیگر رو به بالا بر می دارید ناگهان متوجه می شوید که هنوز مسافت زیادی تا قله باقی مانده است و راهی که پیش رو دارید را دست کم گرفته بودید. در واقع از پایین کوه مسیر خیلی کوتاه تر و هموارتر به نظرتان می آمد و حالا می بینید که واقعیت چیز دیگری است. نگران نشوید و واکنش شدیدی هم از خودتان نشان ندهید، این کار تنها باعث خواهد شد تعادل خود را از دست داده و به سمت پایین سقوط کنید. خودتان را جمع و جور کنید و پس از کمی استراحت با برنامه ریزی و قدم به قدم پیش بروید تا خیلی زودتر از آن چیزی که فکرش را می کنید و انتظارش را دارید قله ای را که همیشه آرزویش را داشته‌اید فتح کنید.

فال ابجد متولدین دی

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر : امروز این طور به نظر می رسد که هیچ چیزی به آن صورتی که شما دلتان می خواهد پیش نمی رود. ذهن منطقی تان این را به شما می گوید که اوضاع روبراه است و تمام چراغ هایی که سر راهتان قرار دارند سبز هستند و می توانید نقشه هایتان را بر اساس میل خودتان پیش ببرید، اما صدایی از درون تان راه دیگری را به شما پیشنهاد می کند.

فال ابجد متولدین بهمن

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر : امروز زیاد حال و حوصله کار کردن را ندارید و شاید به دنبال راهی برای فرار کردن از زیر بار وظایف و مسئولیت‌هایتان باشید. اگر کار واجبی برای انجام دادن نداشته باشید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید تسلیم این حس تنبلی شوید و سر خودتان را با یک کتاب خوب و یک فنجان چای داغ گرم کنید یا یک فیلم خوب و جدید تماشا کنید. اما اگر کار مهمی دارید که باید انجام شود انجام آن را در اولویت قرار دهید و از مسئولیت‌هایی که به عهده دارید فرار نکنید. بعد از ظهر هم خواهید توانست هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید

فال ابجد متولدین اسفند

فال ابجد امروز / 12 دی ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر : بالاخره زمانتان به خودتان تعلق پیدا کرده است و هیچ کار فوری و واجبی برای انجام دادن ندارید و هیچ گونه تماس اضطراری لازم نیست بگیرید و کسی هم بالای سرتان نایستاده تا به کارتان نظارت کند. این وضعیت استرس و فشاری که روی خود احساس می کنید را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد و خیلی بهتر خواهید توانست روی کارهایی که می خواهید انجام دهید و آینده ای که برای خود در نظر گرفته‌اید تمرکز کنید. سعی کنید بعدازظهر امروز را در خانه بمانید و به خودتان استراحت بدهید. روی کاناپه جلوی تلویزیون لم بدهید و یک غذای خوشمزه برای خودتان سفارش بدهید. به کارهای فردایتان هم فکر نکنید، فردا هم برای انجام این کار وقت خواهید داشت.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 7.93M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر