تصویرسازی از حوزه‌های علمیه خواهران از طریق سرمایه علمی آن است


تصویرسازی از حوزه‌های علمیه خواهران از طریق سرمایه علمی آن است

مدیرکل برنامه‌ریزی و تدوین متون تحصیلی حوزه‌ های علمیه خواهران بر نقش سرمایه و خروجی های علمی این نهاد حوزوی در تصویرسازی از آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین «محمدتقی ربانی» در جلسه عمومی معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به نمایشگاه های پژوهشی برگزار شده به مناسبت هفته پژوهش، گفت: در نمایشگاه ها و برنامه هایی که در هفته پژوهش برگزار شد بر خروجی های علمی توجه داشتیم.

وی با اشاره به تاکید مدیر حوزه های علمیه خواهران بر نقش آفرینی بانوان حوزوی در تدوین و تالیف کتب درسی، افزود: این حرکت می تواند به حرکت های ماندگار که یک جریان مولد را به دنبال دارد، تبدیل شود تا به تأمین نیازهای سازمان حوزه از سوی بانوان عالمه که سرمایه ما هستند، منجر شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی و تدوین متون تحصیلی حوزه‌ های علمیه خواهران با اشاره به ضرورت نقش آفرینی اساتید حوزه در چرخه تدوین و تالیف کتب درسی، ادامه داد: از طریق حضور اساتید در جلسات ارزیابی متون می توانیم برای نقش آفرینی ایشان در تألیف متون زمینه سازی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: حضور در عرصه های علمی و بازار دانش ها از طریق تامین محتوا و تدوین آموزشی از سوی بانوان حوزوی فعالیت ارزشمندی در راستای تحقق مرجعیت علمی حوزه های علمیه خواهران است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری