وحشت گردشگران از حمله ببر به خودروی آن ها


وحشت گردشگران از حمله ببر به خودروی آن ها

به عقب کشیدن خودروی گردشگران توسط یک قلاده ببر موجب وحشت سرنشینان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و تبدیل به ویدئوی داغ شده است گرفتار شدن خودروی گردشگران در مواجهه با یک ببر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که خودروی مملو از گردشگران در وسط جاده پارک حیات وحش متوقف شده یک ببر در حال جویدن عقب خودرو و حتی کشیدن خودرو به سمت عقب دیده می‌شود. این اتفاق در جاده اوتی تو میسور واقع در ایالت تامیل نادو هند رخ داد.

در این ویدئوی ۱.۳۰ دقیقه‌ای در حالی که گردشگران در داخل یک خودروی شاسی بلند نشسته اند این ببر با گاز گرفتن سپر عقب خودرو و کشیدن آن به عقب قدرت خود را به نمایش می‌گذارد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که گردشگران دچار وحشت شده اند این حیوان با گازگرفتن سپر خودرو سعی می‌کند آن را رو به عقب بکشد.

بیشتر بخوانید

زخمی شدن افراد محلی توسط سنجاب

این ویدئو توسط آناند ماهیندرا، کاربر هندوستانی شناخته در توئیتر منتشر شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۵ میلیون بیننده داشته و بیش از ۲۶ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از آن‌ها ایمنی خودرو را زیر سوال بردند برخی نیز در خصوص سلامت ببر ابراز نگرانی کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)