پروژه پروانه ؛ سم پاشی صهیونیسم علیه مسلمانان در آمریکا


پروژه پروانه ؛ سم پاشی صهیونیسم علیه مسلمانان در آمریکا

رژیم صهیونیستی میلیاردها دلار به گروه های مستقر در آمریکا تزریق می کند تا مسلمانان را جامعه تروریستی معرفی کند.

خبرگزاری شبستان،جهان اسلام: افشاگری‌های اخیر مبنی بر اینکه یک گروه نفرت‌ستیز علیه مسلمان هزاران دلار به دو کارمند یک سازمان مدافع مسلمانان پرداخته است تا فعالان مسلمان آمریکایی را به نمایندگی از دولت اسرائیل تضعیف کنند، بدون شک تکان‌دهنده است، اما نشان دهنده تنها نوک کوه یخ دشمنی با مسلمانان از سوی رژیم صهیونیستی در دهه‌های اخیر است.

این اتفاق در حقیقت نتیجه تلاش طولانی مدت رژم صهیونیستی برای آزار، تهمت و تهدید فعالان طرفدار فلسطین در آمریکا است.

در روز 15 دسامبر شورای روابط آمریکایی-اسلامی اعلام کرد که «رومین اقبال» مدیر اجرایی خود را به دلیل همکاری با «پروژه تحقیقاتی تروریسم» که توسط «استیو امرسون» ، روزنامه‌نگار سابق و کارشناس درباره گروه های تروریستی و خاورمیانه اداره می‌شود، برکنار کرده است.

شبکه اسلام‌هراسی «پروژه تحقیقاتی تروریسم» یک گروه نفرت‌ستیز ضد مسلمانان است زیرا از تهدیدهای غیرمستندی استفاده می‌کند که مسلمانان را تهدیدی برای جوامع دیگر نشان می دهد و امرسون نیز به دلیل ساخت شواهد برای اثبات نگرانی های خود درباره افراط‌گرایی مسلمانان شهرت دارد.

اما هفت روز بعد کشف دیگری اتفاق افتاد و شورای روابط اسلامی-آمریکایی اعلام کرد که دومین «جاسوس» را در سازمان خود کشف کرده است، جاسوسی که اعتراف کرد در طول 4 سال از «پروژه تحقیقاتی تروریسم» ماهیانه 3000 دلار برای «حفاظت از اسرائیل » با جاسوسی در یک مسجد دریافت کرده است.

شورای روابط اسلامی-امریکایی ضمن افشای یک سری ایمیل بین مقامات اسرائیلی و «پروژه تحقیقاتی تروریسم» از جمله یکی از ایمیل‌هایی که درخواست اطلاعات مرتبط را نشان می‌داد، گفت: یکی از اهداف امرسون حفاظت از دولت اسرائیل با تضعیف مسلمانان درگیر در فعالیت‌های سیاسی و حقوق بشری بود.

«نهاد عوض» ، دبیر کل شورای روابط اسلامی –آمریکایی در این باره گفت : سازمان ما اطلاعات زیادی در این مورد جمع آوری کرده و به ین نتیجه رسیده است که امرسون به اطلاعات اسرائیل کمک می کندو با دفتر «بنیامین نتانیاهو» در ارتباط است.

وی افزود: اجازه بدهید دوباره آن را تکرار کنم که دولت اسرائیل با یک گروه نفرت ضد مسلمانان همکاری دارد.

به طور قطع می توان گفت که اینها اقدامات یک رژیم سرکش و متخاصم است، نه اقدامات یک متحد خود خوانده دموکراتیک به ویژه با توجه به این حقیقت که ارتباط بین صهیونیسم و ​​صنعت اسلام هراسی با جزئیات بسیار مستند شده است.

در همین راستا کنفرانسی که در سال 1979 توسط رژیم صهیونیستی حمایت مالی شد، نومحافظه کاران ایالات متحده را با شخصیت های حزب لیکود گرد هم آورد تا اسلام را با تروریسم در گفتمان اصلی سیاسی گره بزنند و همچنین هدف آن گره زدن آرمان های فلسطینی ها برای آزادی به تروریسم در ذهن رای دهندگان آمریکایی بود.

هنگامی که 19 تروریست در 11 سپتامبر 2001 به آمریکا حمله کردند، گروه های طرفدار اسرائیل وارد عمل شدند تا با ایجاد سازمان های ضد جهاد بر روی ترس ها و سوءظن های فزاینده ضد مسلمانان سرمایه گذاری کنند.

در سال 2011، مرکز پیشرفت آمریکایی «Fear Inc» ریشه های شبکه اسلام هراسی در آمریکا را منتشر کرد که نشان داد هفت بنیاد غیرانتفاعی 42.6 میلیون دلار برای حمایت از گسترش شعارهای ضد اسلامی بین سال های 2001 تا 2009 اهدا کردند و نشان داد که چگونه یک جنبش حاشیه‌ای با بودجه خوب و سازمان‌دهی شده می‌تواند با انتشار عمدی اکاذیب، سیاست‌های تبعیض‌آمیز را علیه بخشی از جامعه آمریکا اعمال کند، در حالی که از لحظات اضطراب و ترس عمومی استفاده می‌کند.

این «دروغ‌ها»، به‌ویژه آنهایی که به دروغ اسلام را دروازه‌ای به تروریسم می‌دانند، برای پیشبرد منافع سیاسی دولت اسرائیل و گروه‌ها و افراد مسیحی محافظه‌کار به کار گرفته شدند.

سال گذشته مجله یهودی-آمریکایی فوروارد به اسنادی دست یافت که نشان می داد وزارت امور استراتژیک اسرائیل 40000 دلار به سازمان صهیونیستی -مسیحی مستقر در ایالات متحده منتقل کرده است.

این سازمان تحت عنوان «اعلام عدالت به ملل» (PJTN) توسط مرکز حقوق فقر جنوبی به عنوان یک گروه نفرت ضد مسلمانان شناسایی شده است.

«وری کاردوزا مور » موسس و رئیس ل«اعلام عدالت به ملل» به دروغ ادعا کرده است که 30 درصد از مسلمانان آمریکا تروریست هستند و 35 اردوگاه آموزشی تروریستی را در ایالات متحده اداره می کنند.

فوروارد می‌گوید: اعطای کمک مالی به «اعلام عدالت به ملل» بخشی از فشار گسترده‌تر وزارتخانه برای حمایت از گروه‌های طرفدار اسرائیل بود که با جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در ایالات متحده می‌جنگند.

دو سال پیش، نیویورکر فاش کرد که چگونه یک شرکت اطلاعاتی خصوصی اسرائیل به نام « Psy-Group » از فعالان طرفدار فلسطین در آمریکا به ویژه افراد برجسته ای که علنا ​​از جنبش تحریم رژیم صهیونیستی حمایت می کنند، جاسوسی می کرد.

Psy-Group که از سربازان اخراج شده نیروی دفاعی اسرائیل و ماموران اطلاعاتی سابق استفاده می کند، عملیاتی به نام «پروژه پروانه» را برای انتشار اطلاعات منفی در مورد فعالان جنبش تریح اسرائیل با هدف ایجاد واقعیت جدیدی که در آن فعالان ضد اسرائیلی افشا می شوند انجام داد.

به گزارش نیویورکر، این شرکت اعلام کرد که پیام اصلی عملیات این است که آمریکایی ها را متقاعد کنند که «فعالیت ضد اسرائیلی معادل تروریسم است.

این افشاگری‌ها، همراه با افشاگری‌هایی که در چند هفته گذشته توسط شورای روابط اسلامی امریکایی فاش شد، نشان می‌دهد که راهبرد لکه‌دار کردن، تهدید و ارعاب فعالان حامی فلسطین و گره زدن نادرست آنها به «افراط‌گرایی اسلامی»، سنگ بنای کمپین اسرائیل برای تاثیر گذاشت بر روی قلب و ذهن آمریکایی هاست.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟