پروازهای فرودگاه اردبیل افزایش می‌یابد


پروازهای فرودگاه اردبیل افزایش می‌یابد

اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل گفت: تعداد پروازها در نوبت‌های صبح و عصر فروگاه اردبیل با توجه به بهره‌برداری از پروژه بهسازی عوامل پروازی و سیستم روشنایی (کت2) افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی روز یکشنبه در این زمینه اظهار کرد: با مسئولان امر توافق شد تا پروازهایی که پیش‌تر به فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد انجام می‌گرفت و به دلایلی تعطیل شده بودند طبق روال قبل فعال شوند و با دیگر شرکت‌ها هم جهت افزایش پروازها مذاکره شود.

وی افزود: با اتمام پروژه بهسازی انتظار می‌رود لغو پروازها بیش از ۸۰ درصد در فرودگاه بین‌المللی شهدای اردبیل کاهش یابد و در نتیجه پروازها تقویت شده و پروازی به لحاظ وضعیت نامناسب جوی ابطال نخواهد شد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات فرودگاه اردبیل نبود آشیانه برای هواپیماهاست، بیان کرد: با تامین اعتبار مناسب و احداث آشیانه، می‌توان اذعان داشت که فرودگاه اردبیل به یکی از بهترین و مجهزترین فرودگاه‌های کشور تبدیل می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: در جریان سفر روز گذشته رئیس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل فرودگاه‌های کشور به این استان و حضور در فرودگاه پارس‌آباد (مغان)، اعتبار لازم برای توسعه و تجهیز این فرودگاه به مخزن سوخت و روشنایی بررسی و قول مساعد برای حل این مشکل داده شد.

حدود ۶۰ سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی اردبیل به نقاط مختلف کشور دایر است که پیش از این مه غلیظ و نبود دید کافی برای فرود هواپیما موجب لغو برخی از پروازها با مبدا و مقصد این فرودگاه می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق