یادمان شهید سلیمانی و شهدای مهریز برگزار شد


یادمان شهید سلیمانی و شهدای مهریز برگزار شد

یزد- ایرنا- یادمان شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروهای قدس سپاه پاسداران و 313 شهید مهریز شنبه‌شب با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مردم و تعدادی از مسئولان محلی در مسجد جامع باغ بهار مرکز این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: جامعه اسلامی و نسل جوان بیش از گذشته نیازمند اصول مکتب شهید سلیمانی است که مظهر عینی همه خوبی‌هاست.

کاظم مشهدی‌بافان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب ادامه دارد: اگر خدمت و تلاش مخلصانه شهید سلیمانی نبود، گروهک تروریستی داعش بر تمامی سرزمین های اسلامی غلبه کرده بود.

وی اظهار کرد: تمامی زندگی به خصوص سیره مبارزاتی شهید سلیمانی در جبهه مقاومت برای تمامی ملل اسلامی و مردم قهرمان ایران درس‌آموز است و باید ابعاد آن بازشناسی شود.

این فعال فرهنگی بیان کرد: دشمنان انقلاب‌ که چشم دیدن عزت و عظمت ایران را ندارند با فعالیت‌ سوء فرهنگی و بهره‌گیری از فضای مجازی به دنبال حذف ارزش‌ها هستند.

مشهدی‌بافان یاد و خاطره ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز را گرامی داشت و گفت: برگزاری یادمان و یادواره شهیدان نقش مهمی در ارتقای فرهنگ مقاومت در برابر دشمنان دارد.

وی بیان کرد: باید مسئولان و رسانه‌های گروهی برای تبیین اهداف نظام به خصوص سیره شهیدان بیش از قبل وظایف حرفه‌ای و انقلابی خود را در جامعه اسلامی انجام دهند.

در این مراسم همچنین به مناسبت ایام فاطمیه برنامه مداحی و عزاداری برگزار شد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و در این حمله، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش