مردم با شماره تلفن 111 از وضعیت نامه خود به رئیس جمهور آگاه شوند


مردم با شماره تلفن 111 از وضعیت نامه خود به رئیس جمهور آگاه شوند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان با شماره گیری 111 می توانند از وضعیت نامه های خود به رئیس جمهور مطلع شوند.

به گزارش ایرنا محمود مومن نسب روز یکشنبه در تشریح محورهای کاری مرکز ارتباطات مردمی سامانه ۱۱۱ ، با اشاره به نقش حفظ ارتباط بی واسطه بین مردم و مسئولین، اظهار داشت: در پی سفر آیت الله دکتر رئیسی ریاست جمهوری کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد، مردم این استان بیش از ۹۰ هزار درخواست مکتوب در موضوعات مختلف از جمله رفع مشکلات فردی و اجتماعی به ریاست جمهور نامه نوشتند.

وی با اعلام نهایی شدن کارِ گردآوری، تفکیک، پالایش، دسته بندی، ثبت و ارجاع نامه ها، افزود: اکنون استان و مدیران دستگاه های استانی وارد عملیات پاسخگویی و پاسخ دهی به نامه های ارجاعی مردمی شده است.

مومن نسب با تشریح تاثیر پاسخگویی به موقع نسبت به خواسته های مردمی در استمرار اعتماد و اطمینان آنان نسبت به دولتمردان، از همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها خواست که با صبوری و مسئولیت پذیری بیش از پیش و بکارگیری کلیه ظرفیت ها در تایم صبح و عصر برای این مهم (پاسخگویی) وقت گذاشته و از محل اختیارات تفویض شده یا کسب مجوز از ستاد مرکزی دستور ویژه در راستای اجابت خواسته های مردمی را به شکل متناسب و شایسته،صادر کنند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، کارشناسان حاذق و مجرب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامانه ۱۱۱) از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۴:۱۵ درخواست ها و نقطه نظرات مردم را از اقصی نقاط دریافت و پس از بررسی، تجزیه و تحلیل در کارتابل استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و شهرداران قرار می دهند، تاکید کرد: مردم می توانند با شماره گیری تلفن ۱۱۱ از وضعیت ارجاع نامه های تقدیمی در سفر ریاست جمهوری مطلع شوند.

وی ابراز داشت: کاری عوامل سامد بسیار سنگین و خسته کننده است، به همین سبب از مدیران کل، معاونان آنان، مسئولین واحدها و کارشناسان درخواست می شود حداقل ماهی یک روز اداری به مرکز ارتباطات مردمی مراجعه و خود را به عنوان کارشناس پاسخگو قرار داده تا ضمن درک عینی سختی کار، نسبت به پیشبرد این مهم همه باهم به پیش برویم.

مومن نسب از مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیران روابط عمومی دستگاه ها، رسانه ها در خواست کرد که با بکارگیری کلیه ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی سامانه ۱۱۱ را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت تقویت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان