فروش خودروهای تفریحی در سال 2021 رکورد زد


فروش خودروهای تفریحی در سال 2021 رکورد زد

ما کمپرها و خودروهای خانه‌به‌دوش را دوست داریم و به همین خاطر اخبار مربوط به چنین خودروهایی را نیز منتشر می‌کنیم. فروش خودروهای تفریحی صفرکیلومتر در آمریکا با روندی رو به رشد در زمان همه‌گیری کرونا روبرو شده و در واقع به رکورد جدیدی رسیده است. البته چنین افزایش فروشی با برخی عواقب نیز روبرو … The post فروش خودروهای تفریحی در سال 2021 رکورد زد...

فروش کمپرها و خودروهای خانه‌به‌دوش صفرکیلومتر در آمریکا با روندی رو به رشد در زمان همه‌گیری کرونا روبرو شده و در واقع به رکورد جدیدی رسیده است. البته چنین افزایش فروشی با برخی عواقب نیز روبرو بوده است. اول به اخبار خوب می‌پردازیم. آسوشیتدپرس می‌گوید فروش خودروهای خانه‌به‌دوش و کمپرها در امریکا به بالاترین سطح رسیده و حدود ۵۶۰ هزار دستگاه از آن‌ها تا نوامبر ۲۰۲۱ به فروش رفته‌اند. این خبر را انجمن خودروهای تفریحی آمریکا تائید نموده است.

فروش خودروهای تفریحی در سال 2021 رکورد زد

این انجمن با انتشار جزئیات بیشتر گفته که در ماه نوامبر تعداد ۴۹۱۳۵ دستگاه خودروی تفریحی به فروش رفته که یک رکورد بوده و نسبت به نوامبر ۲۰۲۰ رشد ۱۵.۶ درصدی را نشان می‌دهد. بخش اعظم این خودروها از نوع تریلرهای کمپر بوده و تنها حدود ۵ هزار دستگاه از آن‌ها جزو خودروهای خانه‌به‌دوش بوده‌اند. شمال ایندیانا جایی است که اکثر خودروهای تفریحی رده میانی را تولید می‌کند و ۸۰ درصد کل تولید این دسته از وسایل نقلیه در این محل تولید می‌شوند. با روند کنونی احتمالاً فروش خودروهای تفریحی در سال ۲۰۲۱ از مرز ۶۰۰ هزار دستگاه عبور کرده اما احتمال افت فروش نیز وجود دارد.

فروش خودروهای تفریحی در سال 2021 رکورد زد

در ماه سپتامبر گفته شد نمایندگی‌های فروش چنین خودروهایی از مشکلات کیفیتی موجود در برخی محصولات گلایه داشته‌اند. یکی از نمایندگی‌ها حتی مدعی شده برخی از این خودروهای تفریحی جزو بدترین محصولاتی بوده که در ۳۰ سال اخیر دیده است. یکی دیگر از نمایندگی‌ها می‌گوید مشکلاتی در کارخانه‌های تولید وجود داشته و مدیریت چندانی روی نیروها دیده نمی‌شود. مشکلات زنجیره تولید نیز روی صنعت خودروهای تفریحی تأثیر گذاشته است. یکی از نمایندگی‌ها اظهار داشته تعمیر برخی از این خودروها هفته‌ها و ماه‌ها طول خواهد کشید.

فروش خودروهای تفریحی در سال 2021 رکورد زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا