داوید آلابا:/ شماره 4 رئال مادرید؟ پیشنهاد خود باشگاه بود!


داوید آلابا:/ شماره 4 رئال مادرید؟ پیشنهاد خود باشگاه بود!

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید از انتقال به این باشگاه در سال 2021 ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 13 سال حضور درخشان در بایرن مونیخ و دست یافتن به تمامی افتخارات ممکن، داوید آلابا در نهایت تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه نشان نداده و در تابستان سال گذشته با رئال مادرید به توافق رسید. داوید آلابا که در این فصل لباس کاپیتان سابق رئال یعنی سرخیو راموس را به تن کرده و حتی در ال کلاسیکو برابر بارسلونا نیز موفق به گلزنی شد، فاش کرد پوشیدن پیراهن شماره چهار پیشنهاد مدیران باشگاه به او بوده است.

داوید آلابا گفت: "بایرن مونیخ پس از 13 سال دیگر به خانه دوم من تبدیل شده بود و من نقش مهمی در باشگاه و بین اعضای تیم ایفا می کردم. من شهر مونیخ را از بالا تا پایین می شناختم و دوستان زیادی در این شهر داشتم، پس برای پیوستن به رئال مادرید باید از این آسایش فراوان صرف نظر کرده و قید آن شرایط را می زدم.

داوید آلابا:/ شماره 4 رئال مادرید؟ پیشنهاد خود باشگاه بود!

سال 2021 برای من یک سال هیجان انگیز و مملو از احساسات بود. اتفاقات زیادی در این سال برای من رخ داد و البته از قبل می دانستم که انتظارات در رئال مادرید از من بالا خواهد بود.

پوشیدن لباس شماره چهار؟ این خود باشگاه بود که از من درخواست کرد این شماره را به تن کنم و من نیز قبول کردم. علیرغم انتظارات فراوان، از ماه های ابتدایی حضور در رئال مادرید رضایت داشته و خوشحالم که در این تیم بازی می کنم.

اغلب بازیکنان حاضر در رختکن رئال مادرید انگلیسی صحبت نمی کنند، بنابراین من مجبور شدم به زبان اسپانیایی حرف بزنم، اما مصاحبه به اسپانیایی واقعا چیز دیگری است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش