هفتمین جشنواره ملی «هِکاتُم» دانشگاه دامغان کار خود را آغاز کرد


هفتمین جشنواره ملی «هِکاتُم» دانشگاه دامغان کار خود را آغاز کرد

سمنان- ایرنا- دبیر هفتمین جشنواره ملی دانشجویی هِکاتُم گفت: دبیرخانه این دوره از جشنواره، با انتشار فراخوان اولیه برای دریافت آثار متقاضیان در هفتمین دوره متوالی، آغاز به کار کرد.

مینا نُصوحی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره ملی دانشجویی آماده دریافت آثار متقاضیان در بخش های رقابتی جشنواره شامل فیلم، عکس، گرافیک و انیمیشن دیجیتالی است.

وی تصریح کرد: بخش رقابتی این جشنواره در شاخه‌ فیلم شامل فیلم داستانی، مستند، فیلم تجربی و ویدیو آرت، در شاخه عکس شامل پرتره، عکس تبلیغاتی و موضوع آزاد و در زمینه گرافیک و انیمیشن دیجیتالی شامل نقاشی دیجیتال، هویت بصری، موشن گرافیک، لوگوموشن، انیمیشن داستانی، پوستر و لوگو، برگزار می‌شود.

نصوحی ادامه داد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۲۵ بهمن امسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: هفتمین جشنواره ملی هکاتم با هدف توجه ویژه به دستاوردهای هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنرهای دیجیتال از تاریخ ۷ تا ۱۳ اسفند امسال به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی "هکاتوم" اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال آثار و مقررات شرکت در جشنواره، به کانال اطلاع رسانی جشنواره در شبکه‌ مجازی به نشانی "hekatomfestival@ " مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، جشنواره هکاتم در سه دوره اول به صورت استانی و امسال برای چهارمین بار در سطح ملی برگزار می‌شود

دوره گذشته این جشنواره با حضور ۶۷۳ اثر، سال گذشته برگزار شد.

هکاتم از نام‌های قدیم شهر دامغان است که به منظور پیوند این جشنواره ملی با ریشه فرهنگی این منطقه، نام هِکاتُم برای آن انتخاب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟