مراسم استقبال از پیکر شهدای دفاع مقدس در قزوین برگزار شد


مراسم استقبال از پیکر شهدای دفاع مقدس در قزوین برگزار شد

قزوین-ایرنا- آئین استقبال از پیکر پنج شهید دوران هشت سال دفاع مقدس روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، قرار است همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیکر پنج شهید دوران دفاع مقدس در قزوین تشییع شود که سه تن از آنان شهدای گمنام هستند.

علاوه بر سه شهید والامقام گمنام، هفته جاری پیکرهای پاک و مطهر شهیدان باب‌الله داوودی و صفرعلی فیض بیگدلی که به تازگی از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شده اند، بر دستان مردم شهید پرور استان قزوین تشییع و تدفین خواهند شد.

از سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در قزوین تشییع خواهد شد، دو شهید در لشکر ۱۶ زرهی قزوین و یک شهید نیز در روستای ولی آباد بوئین زهرا به خاک سپرده خواهند شد.

پیکر پاک و مطهر شهید باب الله داوودی نیز در مزار شهدای شهر سگزآباد و شهید صفرعلی فیض بیگدلی نیز در شهر اقبالیه به خاک سپرده خواهند شد.

مراسم شب وداع با این شهیدان عصر چهارشنبه ۱۴ دی در هیات رزمندگان اسلام قزوین و مراسم تشییع پیکر این شهدای والا مقام نیز پنجشنبه ۱۵ دی ساعت ۹ صبح از مقابل امامزاده اسماعیل (ع) به سمت گلزار شهدای قزوین انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟