توضیحی درباره مورد عجیب ثبت فوت یک فرد زنده


توضیحی درباره مورد عجیب ثبت فوت یک فرد زنده

آقای ابراهیمی شهروند خوزستانی ساکن بندر ماهشهر در روزهای گذشته برای انجام امور اداری و بانکی به یکی از شعب یک بانک مراجعه می‌کند اما متوجه می‌شود که حساب‌های بانکی‌اش مسدود شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

پس از پیگیری ماجرا، مشخص شد که حساب‌های وی به دلیل ثبت فوتش مسدود شده و احتمالا فرد دیگری اقدام به دریافت گواهی فوت به نام وی کرده است.

مصطفی امانی‌پور مدیرکل ثبت احوال خوزستان با اشاره به مورد عجیب ثبت فوت یک فرد زنده اظهار کرد: فوت آقای "محمد ابراهیمی" امسال در ثبت احوال مستقر در بهشت زهرای تهران با گواهی پزشک و به علت ابتلا به کرونا ثبت شده است در حالی که وی همچنان در قید حیات و در بندر ماهشهر ساکن است.

وی افزود: شناسنامه وی از استان کرمانشاه صادر شده است؛ با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که برای آقای ابراهیمی در اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ شناسنامه المثنی صادر شده است بنابراین احتمال استفاده شخص دیگری از شناسنامه وی وجود دارد.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: از طرف دیگر مشخص شد که مراجعه مستقیمی از سوی متقاضی برای دریافت راهنمایی به ثبت احوال انجام نشده تا ببینیم چه کسی اعلام‌کننده ثبت فوت بوده است یا اعلام‌کننده ثبت فوت، چه کسی را به جای آقای ابراهیمی قلمداد کرده و چه هدفی داشته است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: با توجه به بحث‌های حقوقی و احتمال سوءاستفاده از این شناسنامه، این فرد باید به یکی از ادارت ثبت احوال یا اداره‌کل ثبت احوال خوزستان مراجعه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج