فرماندار ایرانشهر: شهدا با نثار جانشان به همگان هویت بخشیدند


فرماندار ایرانشهر: شهدا با نثار جانشان به همگان هویت بخشیدند

زاهدان- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: شهدا با نثار جانشان در راه خدا به همگان عزت و هویت بخشیدند و راه ایستادگی در راه آموزه‌های انقلاب اسلامی را یادآور شدند.

به گزارش ایرنا علی شعبانی روز دوشنبه در حاشیه آیین استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مردم ایرانشهر امروز در میدان شورا، از این شهید گمنام دفاع مقدس استقبال کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم افزود: امروزه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یکی از مهمترین کارهای است که باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شود.

فرماندار ایرانشهر با اشاره به اینکه هر چند این عزیزان شهید گمنام هستند اما برای همه ما نام‌آشنایند زیرا با خون خودشان به ما هویت دادند تصریح کرد: این شهید والام مقام پس از استقبال با شکوه مردم شهرستان در میدان شورا به دانشگاه ولایت این شهرستان انتقال داده می‌شود تا با حضور اقشار مختلف مردم مراسم دومین سالگرد سردار دل‌ها برگزارشود.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز شهید گمنام میهمان مردم ولایی بزمان است و امشب نیز در حسینیه سیستانی‌های ایرانشهر مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود اظهارداشت: این شهید گمنام فردا به شهرستان دلگان انتقال داده می‌شود و پس از آن میهمان مردم بمپور است و روز پنجشنبه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از هیأت فاطمیه ایرانشهر تا مسجد آل رسول تشییع و در محل تیپ ٣٨٨ ارتش مراسم تدفین برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی