سعید بامری یکی از سارقان مسلح در ایرانشهر به هلاکت رسید


سعید بامری یکی از سارقان مسلح در ایرانشهر به هلاکت رسید

زاهدان- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: سعید بامری یکی از سارقان مسلح و سابقه دار منطقه امشب در درگیری با ماموران انتظامی در شهر ایرانشهر به هلاکت رسید.

فرماندار ایرانشهر گفت: این شرور و سارق سابقه دار مدتها است در منطقه اقدام به ناامنی و شرارت می‌کند.

علی شعبانی یکشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خودروی این شرور سابقه دار سرقتی بوده که در تیرماه امسال در خیابان مولوی ایرانشهر با تهدید و تیراندازی به سرقت رفته بود.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی امشب هنگام گشت زنی در خیابان کارگر ایرانشهر به این خودرو که فاقد پلاک جلو بوده مشکوک شده و به او دستور ایست می‌دهند که این سارق سابقه دار به طرف ماموران تیراندازی و اقدام به فرار می کند اما در نهایت با هوشیاری پرسنل انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید و ماشین هم توقیف شد .

فرماندار ایرانشهر گفت: هر کسی آسایش و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد طبق قانون به شدت با او برخورد می‌شود.

شعبانی ادامه داد: از این شرور سابقه دار فرزند «عیدوک بامری» از اشرار قدیمی و سابقه دار منطقه که چند سال پیش در درگیری با ماموران انتظامی به هلاکت رسید، یک قبضه کلت کمری همرا با مهمات و مقداری موادمخدر کشف شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اشرار معروف منطقه همراه سعید بامری بوده که در درگیری زخمی و با توجّه به تاریکی شب از محل متواری شده که عملیات دستگیری او ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر