عملکرد مثبت موسسه ملل در پرداخت وام ازدواج


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: موسسه ملل به منظور ترویج سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) وایجاد زمینه ازدواج جوانان عزیز کشورمان نسبت به پرداخت 2698 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 2.239.630 میلیون ریال از ابتدای سال تا پایان آذرماه اقدام کرد. به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، این تسهیلات در آذرماه سال جاری به 399نفر به مبلغ 333.900...

کد خبر : 170640 تاریخ انتشار : 13 دی 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: موسسه ملل به منظور ترویج سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) وایجاد زمینه ازدواج جوانان عزیز کشورمان نسبت به پرداخت ۲۶۹۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۲.۲۳۹.۶۳۰ میلیون ریال از ابتدای سال تا پایان آذرماه اقدام کرد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، این تسهیلات در آذرماه سال جاری به ۳۹۹نفر به مبلغ ۳۳۳.۹۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

گفتنی است در حال حاضر تعداد ۸۳۹ نفر از جوانان عزیز در نوبت پرداخت قرض الحسنه ازدواج هستند.

متقاضیان محترم برای بهره مندی از این تسهیلات می توانند در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ثبت نام و یکی از شعب موسسه اعتباری ملل را برای دریافت تسهیلات انتخاب کنند.

عملکرد مثبت موسسه ملل در پرداخت وام ازدواج عملکرد مثبت موسسه ملل در پرداخت وام ازدواج عملکرد مثبت موسسه ملل در پرداخت وام ازدواج
2 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق