آغاز دادگاه رسیدگی به پرونده شهرداری لواسان


آغاز دادگاه رسیدگی به پرونده شهرداری لواسان

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به شهرداری لواسان و اعضای شورای شهر لواسان و سایر متهمان صبح امروز به ریاست قاضی بابایی آغاز شد.

آغاز دادگاه رسیدگی به پرونده شهرداری لواسانبه گزارش خبر نگار خبرگزاری صدا و سیما؛ این جلسه در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران در حال برگزاری است و علاوه بر شهردار وقت لواسان و دو نفر از اعضای شورای شهر لواسان، تعداد دیگر از متهان هم حضور دارند.
آقای علی القاصی مهر دادستان وقت تهران چندی پیش در نشست شورای عالی قضایی از کشف و شناسایی یک شبکه فساد سازمان یافته در شهرداری و شورای شهر لواسان خبر داده بود.
وی اعلام کرده بود که برای ۵۱ متهم این پرونده به اتهام ارتشاء و وساطت در ارتشاء، پرداخت یا اخذ رشوه و تحصیل مال به نحو نامشروع و پولشویی کیفرخواست صادر شده است.
القاصی مهر، متهان این پرونده را شامل سه گروه مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر، کارکنان شهرداری و شورای شهر و سازندگان و پیمانکاران منطقه اعلام کرده بود.
شهر ۱۸ هزار نفری لواسان به واسطه موقعیت خاص جغرافیایی اش، شاهد فساد‌هایی همچون زمین خواری، از بین بردن مراتع طبیعی و زد و بند‌های تراکم فروشی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان