دستگیری مالخر اموال مسروقه در تهران


دستگیری مالخر اموال مسروقه در تهران

حوادث رکنا: رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیر سه مالخر گوشی های مسروقه خبر داد و گفت اعضای این باند به خرید و فروش 20 دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان اعتراف کرده اند.

سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی گفت: آذر ماه سال جاری گزارش هایی از سوی شهروندان به پلیس آگاهی رسید که حکایت از آن داشت که دونفر به نام های «امید» و «علی» اقدام به خرید و فروش تلفن های همراه مسروقه می کنند، در نتیجه کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و پس از چند روز پی جویی مستمر صحت و سقم گزارش ها مورد تایید واقع می شود.

به گزار رکنا، وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و اخذ دستور از شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 16 تهران «امید» و «علی» به اتهام خرید و فروش اموال مسروقه در یک عملیات غافلگیرانه در پاتوقشان دستگیر و دو دستگاه گوشی موبایل مسروقه نیز از آنها کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته متهمان به خرید بیش از 20 دستگاه گوشی موبایل مسروقه از فردی به نام «سهیل» اعتراف و در ادامه با راهنمایی آنان کلیه گوشی های مسروقه از محل اختفای آنها کشف و به پایگاه پلیس منتقل شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی ابراز داشت: در ادامه با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم «سهیل» نیز در عملیات پلیسی دستگیر و 3 دستگاه گوشی مسروقه از وی کشف شد، در تحقیقات مقدماتی متهم منکر اعترافات همدستان خود شد، اما پس از مشاهده شواهد و قرائن، لب به اعتراف گشود و اظهار داشت؛ گوشیهای مسروقه کشف شده متعلق به خودش بوده و آنها را در قبال دریافت پول به متهمان کمتر از قیمت بازار فروخته و متهماین نیز از مسروقه بودن گوشی های موبایل اطلاع و آگاهی داشته اند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با اقدامات انجام گرفته تمام شاکیان شناسایی و با نظر مرجع قضائی، اموال کشف شده به مالباختگان بازگردانده شد، متهم در خصوص نحوه تحصیل و خرید گوشی های مسروقه که بیشتر آنها سابقه جیب بری و قاپزنی داشته اند نیز بیان داشت که آنها را از شخصی ناشناس خریداری کرده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟