پاکبانان فوت شده در هنگام کار «شهید راه خدمت» می‌شوند؟


پاکبانان فوت شده در هنگام کار «شهید راه خدمت» می‌شوند؟

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهد از رایزنی مدیریت شهری برای  شهید راه خدمت شدن پاکبانان فوت شده در حین کار خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان اظهار کرد: خبر فوت محسن بهامین، پاکبان شریف منطقه سه شهرداری مشهد بر اثر تصادف در محل کار و خدمت بسیار متاثرکننده بود و متاسفانه در یک ماه اخیر، دو تن از پاکبانان شریف شهرداری را به علت تصادف در محل خدمت از دست داده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهد بیان کرد: این سانحه متاثرکننده را به خانواده محسن بهامین و سه فرزند دلبندش تسلیت عرض می‌کنیم. قطعا شورای ششم و مدیریت شهری در کنار خانواده داغدیده این پاکبان شریف و زحمتکش هستند.

منصوریان تاکید کرد: اهداء نسوج قابل پیوند این پاکبان شریف پس از فوت از سوی خانواده‌اش نیز ایثار و از خودگذشتگی و انسانیت خانواده وی را نشان داد و باید قدردان این ایثارگری بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر مشهد وی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم در محل تصادف و سانحه صورت گرفته برای این پاکبان شریف، تندیس و یا کتیبه‌ای به نام محسن بهامین نصب شود و از سوی مدیریت شهری نیز نشان خدمت به وی اعطاء خواهد شد.

منصوریان افزود: همچنین شورای ششم مشهد در تلاش است از طریق رایزنی با بنیاد شهید این قبیل پاکبانان شریف که در حین و محل خدمت فوت می‌کنند، «شهید راه خدمت» محسوب شوند تا جامعه نیز متوجه عمق فعالیت و ایثارگری این بزرگواران بشود و ان‌شاءالله مسئولان بنیاد شهید نیز با این درخواست موافقت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم