آب سد بردول سریز کرد/خیابان های پارسیان غرق در آب


آب سد بردول سریز کرد/خیابان های پارسیان غرق در آب

معاون فرماندار شهرستان پارسیان گفت: به دنبال سرریز سد بردول خیابان‌های شهر پارسیان دچار آبگرفتکی شدند.

کاظم رحیمی صبح امروز (۱۳ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با تکمیل شدن ظرفیت سد بردول در شمال شهر پارسیان، اکنون آب این سد سرریز کرده و وارد خیابان‌های شهر پارسیان شده است.

وی اضافه کرد: بارش باران نیز هم اکنون در شهر پارسیان دوباره آغاز شده است و بر حجم آبگرفتگی معابر بویژه در مجتمع‌های مسکونی خیبر، عرش و مهر افزوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان در چهار روز گذشته حدود ۱۰۰ میلی متر بارندگی داشته است و بنا بر پیش بینی هواشناسی، بارندگی در پارسیان دست کم تا ظهر دوشنبه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از ساکنان محله‌های نزدیک به سد خواسته شده احتیاط‌های لازم را نظر بگیرند و در صورت امکان در این مناطق حضور نیابند.

معاون فرماندار شهرستان پارسیان عنوان کرد: با توجه به شدت باران و جاری شدن سیلاب در شهرستان به ویژه سرریز شدن سد بردول شهر پارسیان از مناطق سیل‌زده بازدید کرده و روند بازسازی و کمک‌رسانی را مورد بررسی قرار دادم.

رحیمی با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی‌ها هواشناسی اعضای ستاد بحران و ماشین‌آلات صنایع انرژی بر و پیمانکاران و معدن‌داران پای کار هستند، اظهار کرد: شهرداری‌ها، راهداری، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه، بسیج و همچنین نیروهای داوطلب هلال احمر هم اکنون در حال امدادرسانی به مردم شهرستان پارسیان هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت