نشست گسترده مرکز القران الکریم درباره طرح جدید سالانه آن


نشست گسترده مرکز القران الکریم درباره طرح جدید سالانه آن

مرکز قرآن الکریم وابسته به آستان مقدس عباسی نشستی را برای گفتگو درباره طرح سال آتی و آگاهی از جزئیات نهایی جهت اجرایی نمودن در سال جاری طبق برنامه های زمانی مشخص آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز قرآن الکریم وابسته به آستان قدس عباسی نشستی را برای گفتگو درباره طرح سال آتی و آگاهی از جزئیات نهایی جهت اجرایی نمودن در سال جاری طبق برنامه های زمانی مشخص آغاز کرد.

این نشست با حضور جواد النصراوی، رئیس شورای این مرکز و اعضای آن متشکل از مسئولان واحدهای علمی و تخصصی و نیز مسئولان واحدهای پشتیبان برگزار شد.

شرکت کنندگان مهمترین فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در سال گذشته و نیز تصویب طرح جدیدی که هدف آن تقسیم مسئولیت‌ها و اطلاع همه کارکنان از اهداف قرآنی مرکز است را بررسی کردند تا نقش تاثیرگذاری در اجرای این طرح داشته باشند.

در این نشست طرحی وضع شد که بسیاری از پروژه‌های قرآنی را در بر گرفت و متعاقبا در سال کنونی اعلام خواهد شد که قرار است در کربلا و استان‌ها اجرا شود و شامل گروه‌های مختلف سنی خواهد بود. این طرح بر افزایش سطح آموزش و نشر اندیشه و ارزش‌های قرآنی در عراق اهتمام می‌ورزد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی