پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 14 دی 1400


پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 14 دی 1400

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 14 دی 1400 نشان می‌دهد آسمان تهران ابری خواهد بود. حداکثر دما 11 درجه است و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

فرارو- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران کمی تا قسمتی آفتابی و در برخی ساعات ابری پیش‌بینی می‌شود. فردا ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ آسمان تهران ابری خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد خواهد بود.

به گزارش فرارو، طبق پیش بینی‌های هواشناسی امروز آسمان تهران ابری و در برخی ساعات آفتابی است و حداکثر و حداقل دما در هم ۱۲و ۳ درجه سانتیگراد است.

امروز آسمان تهران آفتابی است و دمای امروز تهران در طول شب از سه درجه به مرور و در طول روز به دوازده درجه می‌رسد.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۱۴ دی ماه) آفتابی دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۵ دی ماه) ابری با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۱۶ دی ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲ درجه و با حداکثر دمای ۱۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 14 دی 1400

وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کیفیت هوای پایتخت، امروز (دوشنبه) از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص لحظه‌ای ۶۹ در شرایط قابل قبول است.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۱۳ دی ماه) با آغاز تردد خودرو‌ها و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد را به‌دنبال دارد و حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۱۳ دی ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 14 دی 1400

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۱۴ دی ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (۱۴ دی ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه 14 دی 1400

با نفوذ جریان‌های شمالی به نوار شمالی کشور کاهش دما بین ۵ تا ۷ درجه در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور را در بر خواهد گرفت و در شرق هرمزگان، جنوب شرق کرمان، نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان و شرق خراسان‌رضوی بارش شدت خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس