تبدیل فیات دوکاتو به یک کمپر کوچک با تجهیزات کامل


تبدیل فیات دوکاتو به یک کمپر کوچک با تجهیزات کامل

خودروی فیات دوکاتو با نام Ram Promaster در آمریکای شمالی، پایه خوبی برای ساخت کمپر هوشمند است. متخصصان...

خودروی فیات دوکاتو با نام Ram Promaster در آمریکای شمالی، پایه خوبی برای ساخت کمپر هوشمند است. متخصصان خودروهای کاروان از کمپانی یوکان (Yucon) که در نزدیکی شهر نورنبرگ (آلمان) واقع شده، این ون عادی را به یک کمپر مجهز تبدیل کرده‌اند. ویدیوی منتشرشده اخیر در کانال miniCampers به جزئیات یکی از جدیدترین و مجهزترین مدل‌های کمپانی یوکان به نام 54 B اشاره می‌کند.

این ویدیوی پنج دقیقه‌ای، فضای درونی کمپر فیات را به طور مفصل نشان می‌دهد. درون کابین شاید کمی کوچک به نظر برسد، ولی دارای تمام امکانات لازم برای سفر و گشت‌وگذار در طبیعت است. کمپر 54 B با طول تقریبا 5.41 متر، یک ماشین مناسب برای مسافرت به حساب می‌آید.

تبدیل فیات دوکاتو به یک کمپر کوچک با تجهیزات کاملکابین 54 B

مهم‌ترین بخش این کمپر که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند، آشپزخانه کوچک ولی کاملاً مجهز و کاربردی است که فضای کافی را جهت آشپزی با اجاق‌گاز دو شعله و یک فر در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. همچنین یک یخچال 85 لیتری و یک میز غذاخوری برای 4 نفر در کابین کمپر به چشم می‌خورد. یک تخت دونفره نیز در انتهای ماشین جاسازی شده که با باز شدن درب عقب، منظره فوق‌العاده‌ای پیش روی آن ظاهر می‌شود.

تبدیل فیات دوکاتو به یک کمپر کوچک با تجهیزات کاملآشپزخانه کوچک کمپر 54 B

کمپر یوکان 54 B به یک موتور دیزلی با قابلیت تولید 180 اسب بخار و همین‌طور مخزن سوخت 90 لیتری مجهز است. مخزن آب 110 لیتری، دو باتری AGM، مخزن فاضلاب 80 لیتری با تخلیه آسان، سیستم گرمایشی و یک محفظه ذخیره‌سازی مخصوص با تحمل بار حداکثر 800 کیلوگرم از دیگر امکانات این خودروی سفری به حساب می‌آید.

کمپر 54 B یوکان علیرغم داشتن امکانات و تجهیزات فراوان، دارای قیمت بسیار مناسبی است. این خودرو در صورت استفاده از موتور دیزلی 120 اسب بخاری با مبلغی حدود 54690 دلار به فروش می‌رسد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم