احتمال عرضه جهانی خانواده شیائومی 12 در فوریه یا مارس 2022


احتمال عرضه جهانی خانواده شیائومی 12 در فوریه یا مارس  2022

ممکن است گوشی‌های هوشمند شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس در ماه فوریه یا مارس در سطح جهانی عرضه شوند.

چند روز پیش سری شیائومی ۱۲ معرفی شد. سه مدل جدید در خط تولید پرچم‌داران شیائومی رونمایی شد، اما این شرکت هیچ جزئیاتی در رابطه با دردسترس بودن آن‌ها فاش نکرد. اکنون، گزارش جدیدی از MySmartPrice جدول زمانی احتمالی عرضه‌ی شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس را به ما ارائه می‌دهد.

به گزارش گیزموچاینا، موکول شارما، افشاگر شناخته‌شده دنیای فناوری، فاش کرد غول فناوری چینی ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی جهانی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود تا پایان فوریه یا اوایل مارس ۲۰۲۲ باشد. او همچنین اضافه کرد احتمالاً سری شیائومی ۱۲ هم‌زمان یا بلافاصله پس از عرضه‌ی جهانی آن در هند به فروش خواهد رسید. متأسفانه، هنوز جزئیات بیشتری مانند تاریخ دقیق عرضه در خارج از چین فاش نشده است.

شیائومی ۱۲ و ۱۲ ایکس دارای صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی Full HD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند. از سوی دیگر، نسخه‌ی پرو با پنل بزرگتر ۶.۷۳ اینچی 2K AMOLED و نرخ نوسازی یکسان با مدل دیگر عرضه می‌شود. اسنپدراگون ۸ نسل یک در شیائومی ۱۲ و نسخه‌ی پرو آن قرار گرفته، در حالی‌که برای ۱۲ ایکس از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده است.

شیائومی ۱۲ پرو دارای باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و درون ۱۲ و ۱۲ ایکس باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که توانایی شارژ سریع ۶۷ واتی را دارد. همچنین شایعه شده این شرکت روی نسخه‌ی اولترا پرچم‌دار جدید خود نیز کار می‌کند که ظاهراً در ماه فوریه عرضه خواهد شد. بنابراین، ممکن است عرضه‌ی رسمی سه مدل دیگر، هم‌زمان با رونمایی از نسخه‌ی جدید انجام شود. البته این مسئله حدس و گمانی بیش نیست، پس باید منتظر اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا