ساندبارهای 2022 سامسونگ؛ مجهز به Wireless Dolby Atmos


ساندبارهای 2022 سامسونگ؛ مجهز به Wireless Dolby Atmos

ساندبارهای نسل جدید سامسونگ به‌لطف قابلیت‌هایی مثل Wireless Dolby Atmos و نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Q Symphony گوش دادن به محتوای صوتی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

سامسونگ در کنار تلویزیون‌های جدید میکرو LED، نئو QLED و لایف‌استایل، جدیدترین مدل از ساندبارهای خود را رونمایی کرد. به نوشته‌ی سم‌موبایل، شماری از ساندبارهای ۲۰۲۲ سامسونگ از فناوری وایرلس دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند که به لطف آن امکان استفاده از استاندارد دالبی اتموس روی ساندبار و تلویزیون بدون نیاز به اتصال کابلی فراهم می‌شود.

سامسونگ فعلاً نام و شماره‌‌ی مدل ساندبارهای جدید خود را اعلام نکرده، اما می‌گوید این ساندبارها کیفیت صدای تقویت‌شده دارند و به طراحی مدرن‌تری مزین شده‌اند. نسخه‌ی بهبودیافته‌ی قابلیت Q Symphony باعث می‌شود اسپیکرهای داخل تلویزیون‌های جدید سری نئو QLED و درایورهای داخل ساندبار با هم کار کنند تا صدای همه‌جانبه‌تری ایجاد شود.

ساندبار HW-S800B با اینکه تنها ۱.۶ اینچ ضخامت دارد، به ادعای این شرکت کره‌ای می‌تواند بیس عمیقی را به گوش کاربر برساند. به گفته‌ی سامسونگ، رادیاتور غیرفعال موجود در ساندبار با ساب‌ووفر باریک محصول همکاری می‌کند تا بیس عمیق‌تری ایجاد شود. ساندبار جدید سامسونگ همچنین اسپیکرهایی روبه‌بالا دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ فروش ساندبارهای ۲۰۲۲ خود را چند ماه دیگر به‌صورت هم‌زمان با تلویزیون‌های هوشمند جدیدش آغاز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403