پپ لیندرز : بین دو نیمه با کلوپ صحبت کردم


پپ لیندرز : بین دو نیمه با کلوپ صحبت کردم

دستیار یورگن کلوپ در لیورپول به تساوی پر گل این تیم برابر چلسی واکنش نشان داد و مدعی شد بین دو نیمه با یورگن کلوپ ارتباط برقرار کرده است. نوشته پپ لیندرز : بین دو نیمه با کلوپ صحبت کردم...

پپ لیندرز : بین دو نیمه با کلوپ صحبت کردم

پپ لیندرز، مربی لیورپول : بازیکنان لیورپول با تمام توان مبارزه کردند ؛ ما می‌خواهیم به هر مسابقه به مثابه یک فینال نگاه کنیم
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 | 9:30
پپ لیندرز : بین دو نیمه با کلوپ صحبت کردم

دستیار یورگن کلوپ در لیورپول به تساوی پر گل این تیم برابر چلسی واکنش نشان داد و مدعی شد بین دو نیمه با یورگن کلوپ ارتباط برقرار کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ لیندرز مربی لیورپول به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در مقابل چلسی پرداخت.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول در شرایطی که یورگن کلوپ را به علت ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، امشب در لندن برابر چلسی به میدان رفته و علیرغم برتری ابتدایی با دو گل، در نهایت به تساوی رضایت داد. پپ لیندرز که به جای کلوپ هدایت لیورپول را بر عهده داشت، مدعی شد هواداران از تماشای بازی امشب لذت برده اند.

پپ لیندرز گفت:

برای محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا بهترین‌ها را در جام ملت‌های آفریقا آرزو می‌کنم. همه می دانند که بازی برای تیم ملی چه حسی دارد و آنها حق دارند برای تمامی عناوین در رده ملی مبارزه کنند. گرچه ما سلاح‌ های مختلفی در خط حمله داریم، اما صلاح و مانه بازیکنی فوق العاده مهم هستند و سبک بازی لیورپول جهت داده و میل به پیروزی دارند.

از ابتدا شاهد بازی پرانرژی و پرفشاری از سوی هر دو تیم بودیم. ما می خواستیم کنترل بیشتری روی جریان مسابقه داشته و ضد حملات خوبی ترتیب دهیم، اما در ارسال پاس های آخر خوب عمل نکردیم. در کل معتقدم هواداران نمایش فوق العاده ای را تماشا کردم و با توجه به شرایط فعلی، من باید از بازیکنان لیورپول تمجید کنم.

ما می توانستیم برای امروز بهانه های زیادی داشته باشیم، اما بازیکنان لیورپول با تمام توان مبارزه کردند. ما می‌خواهیم به هر مسابقه به مثابه یک فینال نگاه کنیم. باید با هر بازیکنی که در ترکیب اصلی قرار داشته یا روی نیمکت است، این شخصیت تیمی را نشان دهیم.

تاثیرگذاری غیبت یورگن کلوپ؟ من بین دو نیمه خیلی سریع با او صحبت کردم. یورگن کلوپ نیروی محرک تیم بوده و از قدرت مسئولیت‌ پذیری بالایی برخوردار است.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...