موکب سلیمانی برای پاسخگویی حضوری مسئولان وزارت مردم بر پا می‌شود


موکب سلیمانی برای پاسخگویی حضوری مسئولان وزارت مردم بر پا می‌شود

معاون وزیر تعاون: موکب سلیمانی این وزارتخانه از 13 تا 16 دی از ساعت 15 تا 20 در پارک دانشجو تهران بر پا می‌شود.

موکب سلیمانی برای پاسخگویی حضوری مسئولان وزارت مردم بر پا می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» هدف از تشکیل و راه اندازی موکب سلیمانی وزارت مردم را ایجاد فرصت برای ارتباط با مردم و رفع بی واسطه مشکلات آنان بیان کرد و افزود: ارتباط بی واسطه با مردم، رویه‌ای است که مسئولان وزارتخانه به خصوص شخص وزیر و معاونان در پیش گرفته اند و در این راستا نیز ۹ دی در مسجد ابوذر تهران برای پاسخگویی به مردم و رفع نیاز‌های آنان حضور داشتند.
وی افزود: این برنامه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد عروج سردار سلیمانی تحت عنوان موکب سلیمانی وزارت مردم آغاز شد و قرار است هر ماه در یکی از مساجد تهران انجام شود.
چکشیان با بیان اینکه در موکب سلیمانی، اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه مخاطب معرفی می‌شود، گفت: مردم در موکب سلیمانی می‌توانند به جای مراجعه به وزاتخانه و طرح مشکل خود به معاونان و مدیران، به صورت حضوری مشکل خود را مطرح و از خدمات ارائه شده استفاده کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت مردم تشریح کرد: در موکب سلیمانی، مسئولان ۸ حوزه‌ای که مردم بیشتر با آن‌ها سر و کار دارند اعم از دفتر بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه، حوزه‌های تعاون، اشتغال، رفاه اجتماعی، روابط کار، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری حضور دارند.
وی افزود: این برنامه را مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌کنند.
چکشیان با بیان اینکه در موکب سلیمانی فضای فرهنگی و معنوی متاثر از ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جریان دارد، خاطر نشان کرد: امیدوایم با پیروی از راه و روش حاج قاسم سلیمانی که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر معرفی شدند، بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار طغیان رودخانه‌ها در 3 استان