نسیم فاطمی با یاد شهید سلیمانی


نسیم فاطمی با یاد شهید سلیمانی

تهران- ایرنا- جدول پخش شبکه نسیم به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش منعطف با این روزهای غمبار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا از معاونت سیما، از امشب دوشنبه ۱۳ دی ماه ویژه برنامه های نفس، نمای رادیو، نسیم آوا، سریال مثل هیچکس، انیمیشن جوانمردان، دنیای مستند، نمای نزدیک و ورزشیا در کنداکتور شبکه نسیم پخش خواهند شد.
نفس با میزبانی بانوان بزرگ منش و مادران سرزمینمان به صورت ویژه در این ایام روی آنتن می رود. نفس با اجرای فلورا سام، عاشقانه ای آرام در گفت و گو با مادرانی همچون راضیه دباغ، بی بی زهرا اقبال، لیلا مهرور، معصومه حمامی و عقیله ملازاده ساخته و هر شب ساعت ۲۳ مهمان مخاطبان خود خواهد بود.

نمای رادیو با روایت کتاب هم سایه خاطرات سیروس دهقان شیری محافظ و راننده شهید سرافراز سردار سلیمانی را مرور می کند، این برنامه که هر شب ساعت ۲۲:۴۵ پخش می شود، مقاطعی از زندگی حاج قاسم را از نگاه همراهش واگویه می کند. کتاب هم سایه تولید شده در پایگاه کتاب گویای ایران صدا است که باروایت محمدحسین لطیفی و فرهاد قائمیان پخش می‌شود.
سریال مثل هیچکس محصول ۱۳۸۷ به کارگردانی عبدالحسن برزیده و نویسندگی علی اکبر محلوجیان در شب های فاطمیه ساعت ۲۰ برای پخش تدارک دیده شده و قصه فردی با بازی حسین یاری است که برادر بزرگ تر خانواده ای است که بعد از فوت پدر بار مسئولیت برادران و خواهران را به دوش دارد و این رابطه بینشان باعث حسادت دیگران شده و این بستر حکایت این سریال است.
مثل هیچکس با حسین یاری، پروانه معصومی، جواد عزتی، اتنه فقیه نصیری و.... و زنده یاد پرویز پورحسینی و عباس امیری به نمایش در می‌آید.
نمای نزدیک با پشت صحنه‌های سینمای ایران در این ایام از شبکه نسیم پخش می شود. علاقمندان می توانند هرشب ساعت ۲۲ بیننده این برنامه باشند و پشت صحنه فیلم های ۲۳ نفر، عقیق، چهارراه استانبول، زیر پای مادر، پرده نشین و ... را به تماشا بنشینند.
انیمیشن جوانمردان روایتی شیرین و درس آموز از تاریخ ایران و تهاجم مغول و فضای آن دوره است که در قالب پویانمایی روایت می شود. این اثر هر روز ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.
همچنین برنامه نسیم آوا منعطف با این ایام هرشب ساعت ۱۹ از این شبکه پخش می شود و علاقمندان می توانند برنامه ورزشیا که بر پایه مسابقات در قالب مستند پخش می شود را هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به تماشا بنشینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!