سه گلِ مس به جبران سه هفته‌ی بدون برد


سه گلِ مس به جبران سه هفته‌ی بدون برد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال مس رفسنجان با سه گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت تا بعد از سه هفته رنگ برد را ببیند و نماینده خوزستان را بعد از سه هفته با شکست مواجه کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان امروز(دوشنبه) از ساعت ۱۴ در سیرجان برگزارکننده اولین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان شاگردان محمد ربیعی به برتری سه بر صفر دست پیدا کردند.

مس رفسنجان در سه هفته اخیر بردی نداشت و صنعت نفت نیز در سه بازی گذشته خود باختی را تجربه نکرده بود اما هر ۲ طلسم در پایان این دیدار شکسته شد.

سید مهدی حسینی، هافبک فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک موفق شد با یک شوت والی تماشایی از پشت محوطه جریمه گل اول را وارد دروازه احمد گوهری کند.

در ۴۵ دقیقه دوم نیز تیم میزبان موفق‌تر بود و این بار فراز امامعلی بود که موفق شد ارسال به دهانه دروازه از سوی بازیکن هم‌تیمی را به گل دوم تبدیل کند و فاصله را ۲برابر کند. البته این پایان کار نبود و محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۸۸ در موقعیت تک به تک تیر خلاص و گل سوم را وارد دروازه تیم خوزستانی کرد.

مس رفسنجان با این برد شیرین ۲۲ امتیازی شد و موقتا جای آلومینیوم را در رده چهارم گرفت. آنها می‌توانند در صورت شکست سپاهان حتی به رده سوم هم صعود کنند. شاگردان علیرضا منصوریان نیز با تحمل ششمین باخت این فصل خود ۱۲ امتیازی باقی ماندند و در رده سیزدهم جای گرفتند.

ترکیب صنعت نفت:

احمد گوهری، رضا یزدان دوست، محمد بختیاری، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی و شروین بزرگ.

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فراز امامعلی، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید