دیدار رییس فدراسیون کشتی با فرنگی‌کار ایرانی تیم صربستان


دیدار رییس فدراسیون کشتی با فرنگی‌کار ایرانی تیم صربستان

تهران - ایرنا - «علی ارسلان» فرنگی‌کار 72 کیلوگرم ایران که این روزها عضویت او در تیم ملی صربستان، انتقادات زیادی از سوی برخی قهرمانان المپیکی کشورمان نسبت به چرخه انتخابی وارد کرده است با «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

به گزارش ایرنا و بنابر اعلام فدراسیون کشتی، «علیرضا دبیر» در این نشست خطاب به ارسلان گفت: شما عضوی از جامعه بزرگ کشتی ایران هستید و به این آب و خاک تعلق داری و ما نیز پیگیری‌های لازم را از همه نظر در رابطه با وضعیت کشتی شما انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: قرار است تا ۲ هفته آینده سفری به چند کشور اروپایی برای ملاقات با روسای فدراسیون‌های داشته باشم که حتما در صربستان نیز حضور خواهم یافت و پیگیرهای لازم را در مورد وضعیت شما انجام می دهم.

ارسلان نیز در این جلسه گفت: خود را عضوی از جامعه بزرگ کشتی ایران می‌دانم و به این آب و خاک عِرق ویژه‌ای داشته و مدیون مردم عزیز کشورم هستم و حتی قرار شده است که حداقل ۵ روز در ماه را در ایران حضور داشته باشم و تمریناتم را در کشورم پیگیری کنم.

وی در ادامه گزارشی در مورد وضعیت خود در کشور صربستان و باشگاهی که قرار است در آن تمرین و کشتی بگیرد به رئیس فدراسیون کشتی ارائه داد.

رئیس فدارسیون کشتی نیز در پایان این جلسه گفت: با صحبت‌هایی که امروز با این پسر با اخلاق کشتی ایران انجام دادیم قرار شد که فدراسیون در جریان برنامه‌های علی ارسلان باشد.

علی ارسلان پس از پایان لیگ برتر کشتی فرنگی که با قهرمانی تیم فولادین ذوب آمل همراه بود و یکی از پایه‌های اصلی قهرمانی تیمش در لیگ بود، به کشور صربستان رفت و قرار است از این پس برای این کشور به روی تشک برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید