افزایش احتمال بازگشت تماشاگران به استادیوم‌های فوتبال/ درب‌های ورزشگاه‌ها بالاخره باز می‌شوند؟!


افزایش احتمال بازگشت تماشاگران به استادیوم‌های فوتبال/ درب‌های ورزشگاه‌ها بالاخره باز می‌شوند؟!

شنیده‌ها از جلسه شورای تأمین از بازگشت قریب‌الوقوع تماشاگران به استادیوم‌های فوتبال حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در محل کمپ تیم‌های ملی، جلسه‌ای را برای تقدیر و تشکر از نیروها، عوامل و مسئولان برقراری نظم و امنیت بازی های لیگ برتر ترتیب داد که در حاشیه این نشست، به طور غیررسمی از افزایش احتمال بازگشت تماشاگران به استادیوم‌های فوتبال صحبت شد.

پیش از این فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تلاش بودند لیگ برتر را با حضور اندک تماشاگران برگزار کنند تا به مرور درب‌های ورزشگاه‌ها به روی فوتبال‌دوستان باز شود اما امروز مطرح شد که شورای تأمین وزارت کشور با حضور نهایتاً ۳۰ درصدی هواداران در استادیوم‌ها موافقت کرده.

این امر به صدور مجوزهایی از سوی وزارت‌خانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و استان‌داری استان‌های دارای تیم‌های لیگ برتری بود که با این تفاسیر، احتمالاً تمام این مجوزها اخذ شده.

پس از حضور آزمایشی تماشاگران در هفته‌های پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر که دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و صنعت نفت بود، گویا مقدمات حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در حال فراهم شدن قرار گرفته. قرار است در ابتدا بازی تیم‌های لیگ برتری با حضور محدود تماشاگران در استادیوم‌ها برگزار شود و سپس نوبت به تیم‌های لیگ یکی برسد.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران هنوز ابلاغیه‌ای در این زمینه دریافت نکرده‌اند و پس از دریافت ابلاغیه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط حضور تماشاگران و نحوه بلیت‌فروشی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد