نصرتی: عملکرد تیم‌ملی فوتبال فوق العاده بود/ به این تیم برای خلق شگفتی امید دارم


نصرتی: عملکرد تیم‌ملی فوتبال فوق العاده بود/ به این تیم برای خلق شگفتی امید دارم

بازیکن اسبق تیم‌ ملی و مربی‌‌ فوتبال در رابطه با عملکرد تیم ملی در سال 2021 به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نصرتی مدافع اسبق تیم ملی در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال 2021 اظهار داشت: در ابتدا باید سال نو میلادی را خدمت تمامی هموطنان مسیحی ودراگان اسکوچیچ و کمک‌هایش و تمام دوستانی که برای تیم ملی ایران زحمت کشیده‌اند، تبریک بگویم. سال 2021 برخلاف سال 2020 که تیم ملی نتایج بدی با مارک ویلموتس گرفت، سال خوبی برای فوتبال ملی ما بود. در دوره ویلموتس ما همان ابتدای کار ممکن بود حذف شویم و یکی از بهترین نسل های فوتبال ایران تحت‌الشعاع این عدم صعود قرار بگیرد و حتی ممکن بود این سرخوردگی باعث افول کلی فوتبال ایران شود. ولی خوشبختانه پس از حضور رئیس جدید در فدراسیون فوتبال، عملکرد ها تغییر کرد و همه چیز رو به بهبود رفت. در این بین عملکرد اسکوچیچ هم با وجود انتقاد هایی که در ابتدا و در زمان اعلام نامش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به ایشان شد، مناسب و خوب بود و توانست با تلاش و ممارست زیاد، به همراه کادر فنی نتایج قابل قبول و درخشانی کسب کند. فکر می کنم در سال 2021 یکی از بهترین عملکردها را بین تمام تیم های ملی فوتبال جهان داشتیم. ایران در این سال فوق العاده بود و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه پیرامون احتمال صعود از گروه جام جهانی افزود: جام جهانی یک میدان متفاوت برای تیم های ملی فوتبال جهان است. تیم ها با تمام توان و قدرت در این رقابت حاضر می شوند. فکرمی کنم شرایط این روزهای تیم ملی مناسب است و بازیکنان تیم ملی ایران به خودباوری و اعتماد به نفس کامل رسیده اند. اگر در مدت باقی مانده تا شروع رقابت های جام جهانی، تیم ملی بتواند اردوهای مناسبی برگزار کند و آمادگی و کار تیمی را بالا ببرد و در مقابل تیم های بزرگ دنیا بازی تدارکاتی برگزار کند میتوان این امید را داشته باشد که شگفتی ساز شود و بهترین عملکردش رادر تاریخ حضور در جام های جهانی رقم بزند. یاد می آید در سال 2006 روقتی ما به جام جهانی صعود کردیم و با پرتغال و آنگولا و مکزیک همگروه شدیم افرادی بودند که پیش بینی می کردند ایران با 7 امتیاز از آن گروه صعود می کند اما این چنین نشد. در بازی های جام جهانی جزئیات و اختلاف های کوچک بین تیم‌ها است که باعث می شود یک تیم نتیجه بگیرد و تیم دیگر کاری از پیش نبرد و در حقیقت تیمی که در جام جهانی قراراست به میدان برود باید سطح بالایی از تمرکز و کار تیمی و همدلی را به نمایش بگذارد. من به این تیم ملی برای خلق شگفتی امید دارم.
محمد نصرتی در خاتمه درمورد حمایت های صورت گرفته از تیم ملی و نقش فدراسیون فوتبال اعلام کرد: حمایت های فدراسیون فوتبال در این راه بسیار مهم و کلیدی است و فدراسیون فوتبال نقش ویژه ای در در امر آماده سازی تیم ملی برای حضور در میدان جام جهانی دارد. تیم ملی فوتبال ایران نیازمند بازی های تدارکاتی بزرگ و اردو های منظم است تا کل تیم برای نتیجه گیری در جام جهانی به خود باوری برسند و در نهایت خاطره خوبی برای مردم ایران بسازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...