برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس


برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

استانها - ایرنا - نمایندگان استان‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی امروز همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در توییت‌های مختلف تلاش کردند یاد و خاطره فرمانده پیشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

موج پیام‌های توییتری از شب گذشته و همزمان با ساعت ۱:۲۰ بامداد به وقت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در نقاط مختلف کشور به اوج خود رسید و هر کسی با قلم خود دلنوشته‌ای را تقدیم سردار دل‌ها کرد.

در این میان نمایندگان مجلس نیز همزمان با این موج، پیام‌های توییتری خود را منتشر کردند؛ دلتنگ فرمانده، Hero (قهرمان)، قهرمان من، حبیب، خادم‌الرضا، نحن قاسمی، قاسم سلیمانی، مکتب سلیمانی و ... هشتگ‌هایی بود که نمایندگان مجلس تلاش کردند با استفاده از آنها، روابط احساسی و همچنین ارادت خود را به این فرمانده مبارز نشان دهند.

بیان سخنان سردار سلیمانی در حفظ ولایت، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص این شخصیت، انتقام خون سردار و نیز علاقه‌مندی و ارادت نمایندگان مجلس در این پیام‌های مجازی بروز و ظهور داشت.

همچنین تشریح شخصیت سردار سلیمانی، الگوی مدیریت جهادی، عدم تعلق حاج قاسم به جناح چپ و راست و خوی تروریستی غرب از جمله مواردی بود که نمایندگان در این توییت‌ها به آن پرداختند.

از جمله این توییت‌ها می‌توان به پیام فرهاد طهماسبی ‌نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که در حساب توییتری خود با هشتگ دلتنگ فرمانده و Hero، نوشت: ((شهید)) سلیمانی برای دشمنان بسیار خطرناکتر از ((سردار)) سلیمانی خواهد بود. مکتب سلیمانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی جاودانه خواهد ماند، سالروز شهادت سردار دلها گرامی باد.

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در قوه مقننه هم در همین ارتباط نوشت: ۲ سال است حاج قاسم دیگر بین ما نیست اما یادش هر لحظه جان‌ها را می‌سوزاند. رمز ماندگاری نام سردار سلیمانی اخلاص بود. اگر کار برای خدا باشد، خودش مبلغ آن کار است.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز با هشتگ‌های سلیمانی، Hero و حبیب، نوشت: تقدیم به او که سردار دلها بود، مرد میدان، قاسم اشتر بود؛ همچنان میدان رزمش تر بود. سر نباشد، پا نباشد، تن بود؛ دست ها از چشم بیناتر بود. ماه و خورشیدی چنان درگیر هم؛ هم خسوف و هم کسوفش فر بود. تا لثارات الحسین، ارجع لنا؛ انتقامی سخت افضل تر بود.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

وی در توییت دیگری با هشتگ حبیب، نوشت: "مکتب سلیمانی: مسوولان همانند پدران جامعه می‌بایست به مسوولیت خود پیرامون تربیت و حراست از جامعه توجه کنند؛ حکومت‌ها عامل اصلی در استحکام خانواده و از طرف دیگر عامل مهم از هم پاشیدن خانواده هستند. اگر به اصول عمل شد، آن وقت همه در مسیر رهبر و انقلاب و جمهوری اسلامی هستند."

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی هم در حساب رسمی خود با انتشار عکس نوشته‌ای به قلم خود، سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشت.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

همچنین زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با هشتگ Hero، نوشت: ای اهل حرم میر و علمدار نیامد…

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

وی در توییت دیگری هم نوشت: یکی از ویژگی های بارز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فداکاری و نوع دوستی بود که می توان این ویژگی را در بخشی از متن نامه‌ای که این شهید عزیز برای دخترشان فاطمه سلیمانی نوشته‌اند لمس کرد. او قهرمان ماست.

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی هم در رشته توییتی نوشت: تقارن رحلت علامه مجاهد آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی به عنوان عمار انقلاب در ۱۲ دی ۱۳۹۹ با دهه بصیرت و در تقویم، در شب سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به عنوان مالک انقلاب در ۱۳ دی ۱۳۹۸، بهانه‌ای شد تا ۷ ویژگی مشترک این دو شخصیت انقلابی را بازشماری کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مشترک، تابعیت محض از مقام ولایت است. بطوریکه این دو سردار جبهه انقلاب در طول حیاتشان برای خود در مقابل امامین انقلاب شأنی بیش از یک سرباز قائل نبودند. همین ویژگی باعث می‌شود تا در انجام ماموریتشان موفق به کسب رضایت مقتدایشان شوند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این دو مجاهد فقید به جناح‌های سیاسی چپ و راست تعلق خاطری نداشتند و خود را محدود به بازی‌های سیاسی گروهی نکردند. بلکه تمام کنش‌هایی که در طول حیاتشان داشتند، در چارچوب کلان گفتمان انقلاب اسلامی قابل تعریف است.

خضریان یادآور شد: برخلاف دنیاپرستان محافظه‌کار، در مسیر مجاهدت در راه خدا، چه در میدان رزمی و چه فکری، راهبر و جلودار بودند و هیچ وقت در پشت جبهه خود را پنهان نکردند؛ بلکه مرد میدان مبارزه با دشمن بودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان اعتقاد به امر تشکیلات، کار جمعی و پرورش نیروی انسانی در دفاع از نظام و انقلاب است. لذا رحلت و شهادت به دلیل کادرسازی صورت گرفته شده موجب ایجاد خلل در اهداف مجاهدات‌هایشان نگردیده است. برای دفاع از انقلاب اسلامی و نجات مستضعفین عالم، محدود به مرزهای جغرافیایی نشدند و در میدان مجاهدت، فرامرزی عمل کردند.

وی تصریح کرد: با مجاهدتشان و عجزی که در دشمنان حاصل شد، ماهیت واقعی غرب را افشا کردند و نئولیبرالیسم آمریکایی ناچار شد بر خلاف روتوشی که سال‌ها برایش هزینه کرده بود، خوی تروریستی و عدم اعتقاد به آزادی را نمایان کند؛ و به همگان نشان دهد آنجایی که منافعش به خطر می‌افتد، به اصولی پایبند نیست.

خضریان اضافه کرد: رحلت و شهادت که در ظاهر پایان زندگی دنیوی است، نه تنها موجب افول چراغ هدایت‌گر ایشان برای جامعه نگردید؛ بلکه فصول جدیدی از حقایق فکری و معرفتی‌شان را برای آحاد اجتماعی روشن کرد و امروز تبدیل به یک مکتب فکری ماندگار و پابرجا شده‌اند؛ بطوریکه دیگر حذف‌شدنی و کنارنهادنی نیستند.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

همچنین حسن شجاعی ‌نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در قوه مقننه با هشتگ Hero نوشت: خونت خشک نخواهد شد... داغت سرد نخواهد شد... تا نابودی آمریکا.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با هشتگ‌های Hero، قهرمان من و قاسم سلیمانی، نوشت: وَإِذًا لَا یَلْبَثُونَ خِلَافَکَ إِلَّا قَلِیلًا... و آنگاه [دشمنانت] پس از تو، جز اندک زمانی زنده نمی مانند. (سوره إسراء آیه ۷۶)

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

الهام‌ آزاد ‌نماینده مردم شهرستان‌های نایین، خور و بیابانک در قوه مقننه هم با هشتگ حاج قاسم سردار دلها، بیان کرد: در مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح و مانند اینها نبود، لکن بشدت انقلابی بود. انقلاب و انقلابیگری خط قرمزِ قطعیِ او بود؛ ذوب در انقلاب بود. پایبند به خط مبارک و نورانیِ امام راحل (ره) بود. مقام معظم رهبری

همچنین محسن پیرهادی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در همین ارتباط نوشت: برسانید به دشمن که " علی " تنها نیست، مالک از دست اگر داده، ولی تنها نیست.

وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در قوه مقننه نیز با هشتگ Hero گفت: یک جهان منتقمت خواهد بود. "سوف ینتقم لک عالَم بأکمله"

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

همچنین مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم با هشتگ Hero نوشت: حضرت آقا: آقای سردار قاآنی، که الحمدلله الحمدلله ایشان خیلی خوب دارد کار می‌کند، حرکت می‌کند ...

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در قوه مقننه نیز نوشت: چند روزی بود که ذهنم درگیر حاج قاسم بود، که چگونه او را توصیف کنم اما دیروز جواب من رسید. کسی که علی زمانه برای اون گریست... ایشان مبدع سبک و الگوی مدیریت ولایی و جهادی بود. ساده زیست، مردمی، فراجناحی و محبوب خاص و عام، چه در ایران، چه در منطقه و جهان...

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی هم با هشتگ‌های دلتنگ فرمانده، نحن قاسم و قاسم سلیمانی بیان کرد: ما با روحیه تو مبارزه می‌کنیم.

همچنین عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با هشتگ Hero نوشت: شکست آمریکا در جنگی ۷ تریلیون دلاری و فرار تدریجی آنها از منطقه فقط یکی از دستاوردهای مردی بودکه تنه به تنه مأموریت‌های غیرممکن می‌زد. مردی که فارغ از دوقطبی‌های رایج سیاسیون نه تنها خود را از بحران‌ها کنار نمی‌کشید که مرد میدان بود. او نماد تمام ‌عیار یک مدیر جهادی و انقلابی بود.

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز با هشتگ Hero، قهرمان و ژنرال، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان امروز و اعصار آینده جهان خواهد بود.

احمد نادری دیگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی هم با هشتگ‌های نحن قاسم و Hero، بیان کرد: در گفتگو با شبکه الاتجاه عراق، ضمن تشکر از مردم عراق، بخاطر تظاهرات دو میلیون نفری در سالگرد شهادت حاج قاسم و ابومهدی گفتم: ترامپ می‌پنداشت که با این ترور منطقه را برای نیروهای امریکا امن‌تر می کند اما اکنون مشاهده می‌کنیم که منطقه برای آنان تبدیل به جهنم شده است.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

وی در توییت دیگری نوشت: کرمان دل عالم است ما اهل دلیم... در سالروز شهادت مظلومانه حاج قاسم بر مزار متبرک او دعاگوی همگی هستم.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

همچنین احمدامیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم با هشتگ‌های سردار دل‌ها، سلیمانی و Hero اظهارکرد: ملی ترین و امتی ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس نیز در توییتی نوشت: سردار سلیمانی قائل به تعارض دوگانه "میدان" و "دیپلماسی" نبود. او فرمانده بلامنازع میدان بود و در زمان مناسب دیپلماسی را نیز به پیش می‌برد. روش او باید الگو و مبنای مردان عمل در حوزه‌های "میدان" و "دیپلماسی" جمهوری اسلامی ایران باشد. این دو حوزه کاملا مکمل یکدیگر هستند. یاد شهید سردار سلیمانی، قهرمان ملی جاودانه باد.

محسن زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در قوه مقننه هم گفت: شهید سلیمانی مبدع یک مدل مبتنی بر سلوک سیاسی علی(ع) در تحکیم پیوند امت و امام بود و توانست در نقش یک حلقه میانی سرمایه اجتماعی حاکمیت را ارتقاء بخشد. اشک رهبر انقلاب بعد از ۲ سال نشان از تأکید ایشان بر ضرورت بسط مکتب سلیمانی به عنوان یک مدل حکمرانی بر پایه امام و امت است.

همچنین منصور شکرالهی نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب با هشتگ‌های رستاخیز کریمان و Hero، بیان کرد: شهادت سردارسلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه روشن؛ و (شهید سلیمانی)، هم قهرمان ملت ایران شد و هم قهرمان امت اسلامی شد؛ این نکته اساسی است. (مقام معظم رهبری)

فاطمه قاسم‌پور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز با هشتگ‌های قهرمان من و Hero، نوشت: صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در قوه مقننه هم با هشتگ Hero، گفت: آن که در دشت‌ها و کوه‌ها به دنبال شهادت بود آن را در عبور از قله‌های غلبه بر نفس و طی دشت‌های سخاوت و عبادت یافت. با عبادت خدا و معاد باوری و ولایت پذیری همه حاج قاسم سلیمانی هستیم.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

همچنین بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن ‌و ششتمد در مجلس با هشتگ Hero، نوشت: هرچند کلیت دولت آمریکا درخصوص ترور شهید سلیمانی باید پاسخگو باشد، اما شمشیر انتقام باید همواره بالای سر عاملان و آمران این جنایت باقی بماند. زندگی ترامپِ قاتلِ ملعون باید همانند سلمان رشدی مرتد، به دور از آرامش بوده و سرنوشت او درس عبرت دشمنان ملت بزرگ ایران شود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نیز در رشته توییتی به مناسب سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: بزرگترین ظلم به حاج قاسم عزیز، تقلیل دادن او از یک مکتب و مدرسه درس‌آموز به سطح یک ژنرال شجاع و یک فرد مبارز است. حاج قاسم، مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل (ره) با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی به ما آموخت.

وی افزود: حاج قاسم، شاگرد اول مکتب امام خمینی است و این مکتب که تا امروز با همراهی و فداکاری ملت ایران، نجات‌بخش و راهگشا بوده است بر دو اصل خداباوری و مردم‌باوری استوار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خون شهید، راه خود را در زمین و آسمان‌ها پیدا می‌کند و این وظیفه ماست تا بتوانیم با فهم درست از سیره شهید و منطق عمل و اندیشه او، زندگی و فکر خود را با آن منطق سازگار کنیم و خود را از انحراف، تندروی و یا کندروی رها کنیم.

قالیباف اضافه کرد: فرا رسیدن سالروز شهادت مرد میدان، سردار پرافتخار اسلام و محبوب دل مردم ایران و تمامی مستضعفین جهان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران و تمام کسانی که آرمان عدالت‌گستری، آزادی‌خواهی ورفع ظلم و تبعیض از جهان باور دارند ودر این مسیر گام برداشته‌اند، تسلیت و تعزیت می‌گویم.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با هشتگ Hero، گفت: دشمنان کوردل خیال کردند با شهادت حاج قاسم سلیمانی پیوند مقاومت و مردم قطع خواهد شد اما هیهات که سردارها از پا نمی‌افتند. اگر سردار سلیمانی را شهید کردید، اما دستتان هرگز به قله جاودانگی شهید سلیمانی نخواهد رسید.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

وی در توییت دیگری نوشت: سربلندیم و تا ابد بالاست پرچم قاسم سلیمانی، ما سپاه رهایی قدسیم، هم‌ره رهبر خراسانی

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

همچنین علی آذری نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در قوه مقننه با هشتگ‌های Hero و خادم‌الرضا، بیان کرد: ای اهل حرم میر و علمدار نیامد، سقای حسین سید و سالار نیامد.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با هشتگ Hero، نوشت: حاج قاسم سلیمانی یکی از معلمان اسلام ناب محمدی در عصر خمینی و خامنه‌ای بود. او مصداق «من کان لله کان الله له» بود و خداوند شهادت او را مایه عزت ایران و ذلت دشمنانش قرار داد.

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت آباد در قوه مقننه هم با هشتگ‌های شهادت سردار مقاومت و حاج قاسم، بیان کرد: پس از ۲ سال از شهادت سردار مقاومت، تعقیب آمران و عاملان این جنایت به یک عزم ملی نیاز دارد، تشکیل نهاد یا ستادی ویژه پیگیری پرونده این جنایت در مجامع حقوقی بین‌المللی با وجود تمام موانع موجود، دینی است که مسوولان به حاج قاسم دارند.

همچنین علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با هشتگ Hero، گفت: حاج قاسم سلیمانی به حق مرد میدان بود. از بین صدها تصویری که از وی به یادگار مانده در هیچکدام ایشان را پشت میز نمی‌بینیم. شهید سلیمانی یک مدیر جهادی تمام عیار بود که اتاقش خاکریز و میز کارش سنگر بود.

کمال حسین پور نماینده مردم شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت در قوه مقننه نیز نوشت: گره زدن سفره مردم به مذاکراتِ با غرب و نادیده گرفتن قدرت میدان، اشتباهی بزرگ و راهبردی در کارنامه ناموفق دولت سابق بود. دولت فعلی هرگز نان مردم را به مذاکرات گره نمی زند. به قول رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی برای دشمنان از سردار سلیمانی خطرناکتر است. ما شاگردان این مکتب هستیم.

همچنین محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با هشتگ‌های رستاخیز کریمان و Hero، گفت: شهید سلیمانی تراز انقلاب اسلامی در حوزه فردی و مکتبی است. وسعت مکتب سلیمانی، فراتر از مرزهای جغرافیایی است. زمانیکه عده‌ای در طلب نام و جام بودند، او به دنبال آن بود که وجبی از خاک اسلام و میهن به دست نااهلان نیفتد. قهرمان من جایت بیش از هر زمانی خالیست.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز با هشتگ‌های دلتنگ فرمانده، سردار دل‌ها و Hero، بیان کرد: آری، ما با آمریکا و آمریکا پرستان پدرکشتگی داریم و با تمام وجود مرگ را برای تفکر امپریالیستی رژیم تروریستی آمریکایی طلب می‌کنیم. بعد از ۱۳ دی ۹۸ هرکس در جهت تطهیر تروریست های آمریکایی قدم بردارد هم بی‌وطن است هم بی‌غیرت!

مصطفی نخعی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در قوه مقننه هم با هشتگ‌های قهرمان من و Hero، نوشت: ما سینه زدیم بی صدا باریدند، از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند، ما مدعیان صف اول بودیم، از آخر مجلس شهدا را چیدند...

وی در توییت دیگری به نقل از وصیت سردار سلیمانی، بیان کرد: خامنه‌ای عزیز را عزیز جان خود بدانید.

همچنین سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با هشتگ Hero، گفت: با وجود گذشت دو سال، این داغ هنوز در قلب ما شعله‌ور هست و آرام نمی‌گیرد اما این التهاب و زخم، نه‌تنها از روی ضعف و درماندگی نیست بلکه شعله‌های خشم و کینه‌ای است که در این مدت هر روز تلنبار شده است. امروز، مکتب حاج قاسم میلیون‌ها پیرو دارد که خواب مستکبران را ربوده است.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز با هشتگ Hero، نوشت: پهلوانان نمیمیرند.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

ذبیح الله اعظمی ‏‏‏نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در قوه مقننه هم با هشتگ‌های سرباز، رستاخیز کریمان و Hero، بیان کرد: شهادت بی‌گمان تنها چیزی بود که می‌توانست پاداشی برای تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر تو باشد. ای سردار دل‌ها ما تا ابد داغدار تو خواهیم بود.

همچنین زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی تبلور اولیا الهی در عصر ما بود. آینه‌ای از حماسه و ایثار و اخلاق؛ دشمن به اشتباه خیال حذف او را در سر داشت اما نمیدانست یک آینه را اگر بشکنی هزاران آینه خواهد شد.

برشی دیگر از شخصیت مرد میدان مقاومت به قلم نمایندگان استان‌ها در مجلس

یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در قوه مقننه نیز با هشتگ‌های سردار دل‌ها و سردار سلیمانی، نوشت: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا؛ سالگرد عروج سرباز رشید اسلام و میهن، سردار سلیمانی تسلیت باد.

سردار شهید قاسم سلیمانی در سیزدهم دی‌ماه ۱۳۹۸ همراه با دوست هم‌رزمش، ابومهدی المهندس و دیگر یارانش با حمله ناجوانمردانه پهپاد آمریکایی به شهادت رسید و این روز تحت عنوان «روز ملی مقاومت» نامیده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر