حذف ناچ صفحه نمایش در آیفون 14


حذف ناچ صفحه نمایش در آیفون 14

اپل قصد دارد صفحه‌ نمایش حفره‌ای را جایگزین ناچ صفحه‌ برای کیفیت بهتر عکاسی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از appleinsider؛ آیفون ۱۴، بریدگی بالای صفحه نمایشگر را حذف می‌کند و در کنار آیفون SE با اتصال اینترنت ۵G امسال به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود. براساس گزارش‌‌ها، اپل در طراحی ظاهری آیفون ۱۴ یک تغییر بزرگ ایجاد خواهد کرد. در ادامه این گزارش آمده که اپل به‌ جای ناچ ، صفحه‌ نمایش حفره‌ای را برای کیفیت بهتر عکس‌ها ایجاد می‌کند.

گفته شده، این تغییر بزرگ باعث می‌شود عناصر کمتری از دوربین True Depth مستقیماً در معرض دید کاربر قرار گیرد. شرکت اپل باید جایگزینی برای ادامه استفاده از Face ID در دستگاه‌های پرچمدار خود بیابد که این قابلیت می‌تواند به شکل یک سیستم زیر نمایشگر باشد، (سیستمی که از طریق صفحه کار می‌کند، اما از دید پنهان است).

حذف ناچ صفحه نمایش در آیفون 14

طبق برخی از شایعات آیفون ۱۴ می‌تواند برآمدگی دوربین عقب را از بین ببرد و به طور کلی یک دستگاه صاف‌تر را ایجاد کند. همچنین تصور می‌شود رزولوشن دوربین این گوشی از ۱۲ مگاپیکسل به عددی بالاتر، احتمالاً ۴۸ مگاپیکسل، برسد.شایعات دیگر برای "iPhone ۱۴" شامل بدنه تیتانیومی و پیش‌بینی کلی از مدل بدون پورت، حتی فاقد سیم‌کارت فیزیکی است.

یکی از کارشناسان اپل همچنین درباره سری سوم آیفون SE پیش‌بینی کرد که این میان رده به‌ روز رسانی‌ را دریافت می‌کند که اتصال ۵G را به آیفون سطح پایه اپل اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید

آیفون ۱۴ اپل، بدون سیم کارت فیزیکی به بازار عرضه می‌شود

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق